Efficient catering management in just a few clicks

Transform canteen and meeting catering with VisionCatering — a digital solution that integrates directly into your existing business infrastructure.

Book meeting
Book en demo

Why Choose VisionCatering?

With VisionCatering, you get a digital platform that solves complex administrative tasks while delivering a better experience for both employees and canteen staff.

Streamlined and paperless process for meeting catering

Say goodbye to manual labor and paperwork. VisionCatering digitises your entire canteen and meeting management so you can focus on your business.

Increased employee satisfaction

An intuitive user interface makes lunch sign-ups and meeting catering easy as a breeze — resulting in higher employee satisfaction.

See catering bookings and lunch sign-ups at a glance

The integration with Dynamics 365 and Office 365 ensures that VisionCatering fits perfectly into your existing workflow without unnecessary interruptions.

Powerful features developed and designed for your business

VisionCatering combines ease of use with advanced features that ensure overview, efficiency and time savings for both employees and the canteen.

Lunch registration in less than one minute

Make it easy for your employees to register or unsubscribe from lunches through a fast and easy-to-use interface.

Meeting catering made simple

Schedule and manage meeting catering directly in the app so everything runs smoothly and without complications.

Part of Office 365 and integrated for Business Central

Leverage existing ERP and account platforms to track and manage costs quickly and efficiently.

Reporting and overview

Access detailed data overviews to help you keep track of sign-ups and costs.

Admin tools for canteen staff

Give your canteen staff the ability to easily plan and get a clear view of daily and weekly needs.

Fast deployment and minimal training

VisionCatering is easy to install and requires minimal time investment to train employees, making the transition seamless.

Order coffee, water and food for the meeting in Outlook

VisionCatering is part of Office 365, so you can book meeting catering at the same time as you book the meeting in your Outlook calendar. All booked meeting meals are displayed on a screen to the kitchen, reception or whoever may be responsible for the delivery

Mødeforplejning

00

Bestil mødeforplejning samtidig med mødebookingen

VisionCatering er en app til Office 365, så løsningen ligger inde i Outlook. Når du booker et møde i Outlook-kalenderen, kan du klikke på kniv- og gaffel-ikonet og digitalt angive, hvilken forplejning, du ønsker til mødet i det pågældende mødelokale. Når du har valgt den ønskede mødeforplejning, får køkkenet, kantinen eller hvem der står for leveringen automatisk besked om, hvad der skal leveres til mødet. Dagens ønskede mødeforplejninger vises automatisk på en digital oversigt, som løbende ajourføres i takt med ændringer til møderne, og når mødeforplejningen er leveret.

Frokosttilmelding

00

Digital frokosttilmelding

Med VisionCatering kan medarbejderne let - og direkte i Outlook - tilmelde sig til frokostordningen på de måneder eller datoer, hvor medarbejderen er på arbejdspladsen. Medarbejderen kan vælge mellem de eventuelt forskellige frokostsammensætninger, som køkkenet eller kantinen udbyder (kødholding frokost, vegansk etc.), så køkkenet kun behøver at indkøbe og forberede mad til dem, der deltager. Herved undgås madspild og køkkenet er hele tiden opdateret på, hvor mange der skal laves mad til.

Oversigt over bestillinger

00

Digital og opdateret oversigt til køkkenet eller kantinen

VisionCatering giver køkkenpersonalet (eller andre, der skal levere mødeforplejning og frokost) en digital og altid opdateret oversigt over dagens bestillinger af mødeforplejning samt antallet af frokosttilmeldinger. Ændringer til bestillingerne markeres tydeligt på oversigten, så ændringer kan godkendes eller man hurtig kan give bestilleren besked om, hvad der alterativt kan leveres - eksempelvis fordi aftalt deadline for nye bestillinger eller ændringer er overskredet. Bestilleren er naturligvis allerede blevet gjort opmærksom på overskredet deadine. Når bestillingen er leveret, rykker listen opad og viser dagens næste levering øverst i listen.

Integration til økonomisystemet

00

Automatisk afregning af omkostninger

Integrer nemt VisionCatering med dine eksisterende systemer. Med åbne API’er og brugertilpasninger kan løsningen tilpasses præcist til din virksomheds krav. Hvis du ønsker, at bestilt mødeforplejning skal betales af medarbejderens afdeling, så kan omkostningen automatisk indlæses i jeres økoonomisystem, så bogholderiet kan påligne den enkelte afdeling for omkostningen. Bogholderiet kan også sørge for, at den enkelte medarbejder opkræves omkostningen (for eksempelvis frokost eller privatkøb) via den integrationsmulighed, som VisionCatering tilbyder. Alle omkostninger kan trækkes ud til Excel eller gøres tilgængelig via webservice.

No items found.

Priser for

VisionCatering

The unit price decreases as you become more users in Office 365. Free for small businesses with up to 3 employees.
Årligt
Kvartal
Spar 5% på et årligt abonnement
VisionCatering under 100 users

DKK 10, -/month

kr.

pr. måned faktureret kvartalsvis
pr. bruger pr. måned faktureret kvartalsvis
pr. måned faktureret årligt
pr. bruger pr. måned faktureret årligt
  • Easy ordering directly in Outlook or browser
  • Automatic counting of participants in the meeting request
  • Customize menu selections and delivery info without contacting the canteen
  • Comprehensive overview of all meetings and bookings throughout the company
  • Possibility to switch on and off the lunch scheme
  • Possibility to split orders into departments or food centres
  • Export reports for use in administration and financial management
Book møde
VisionCatering over 100 users

DKK 8, -/month

kr.

pr. måned faktureret kvartalsvis
pr. bruger pr. måned faktureret kvartalsvis
pr. måned faktureret årligt
pr. bruger pr. måned faktureret årligt
  • All features included in VisionCatering up to 100 users
  • $2 off per user per month for 100+ Office 365 users
Try VisionCatering
Book møde

Make your everyday life smarter with our apps

See more of our innovative apps that simplify your workflows and increase efficiency. From inventory management to integrations and more.

Our apps are designed to make a difference in a complex world.

VisionSandbox

Avoid adverse data exchanges between operating systems and partners when setting up new test environments.

VisionExpense

Integration between Pleo, Z-expense, Acubiz or other expense apps for Business Central

VisionSupply

VisionSupply is our standard app for Utilities, where we have gathered all the efficient features that Utility companies need.

VisionImport

Automatic data import to Business Central

VisionSurvey

Digital surveys show the satisfaction of customers, employees, target groups and others.

VisionClaim

Automatic debt reporting to the Debt Authority.

VisionCollection

Streamline the withdrawal processes and get an overview of liquidity

Zenegy-integratie voor BC

Now you can get integration from Business Central to Zenegy - a payroll items returned to accounting.

See all apps

Ofte stille spørgsmål

Hvis du er blevet inspireret, men sidder tilbage med spørgsmål, så har vi nedenfor samlet de typiske spørgsmål, som nye kunder ofte stiller - og som måske også giver dig en bedre indsigt i løsningen:

No items found.

Let's optimize your business today

Vi har set og løst rigtig mange problemstillinger, som vores kunder har døjet med gennem årene. Måske kan vi også hjælpe jer med optimering og reduktion af manuelle arbejdsgange, der kan håndteres digitalt og effektivt. Vi tager gerne imod udfordringen.

Book meeting
Se alle apps