Værdiskabende marketing!

Få mere ud af virksomhedens marketinginvesteringer ved at kæde CRM og marketing sammen

Bedre leadhåndtering og mersalg til eksisterende kunder. Marketing automation skaber sammenhæng mellem salg og marketing.

Har I oplevet, at alle de ressourcer, som marketing bruger på at fastholde kunder og skabe nye leads, ikke rigtig kommer de salgsansvarlige til gode på en brugbar og struktureret måde, der bl.a. gør at leads kan komme gennem "salgstragten" og blive til en kunde? Her tænkes på:

  • Aktiver de værdier, der bliver skabt i marketing
  • Dan automatisk et billede af kundeoplevelsen - kundens bevægelse på websites, response på kampagner etc.
  • Mål og optimer kræfterne på tværs af "salgstragten"
  • Giv kritiske data til salg automatisk
  • Brug målrettede kampagner, der er oprettet på baggrund af de oplysninger, der er opsamlet i CRM-systemet - brug og genbrug viden

Dette er i dag muligt ved at anvende Microsoft CRM og ClickDimensions, også kaldet E-mail Marketing og Marketing Automation for Microsoft CRM.

 ClickDimensions hovedfunktioner:

ClickDimensions er et produkt der er 100% integreret i Microsoft CRM. Følg kunder/leads færden direkte i CRM, se response på e-mail kampagner, undersøgelser, views på landing pages, cliks og downloads etc. Lav evt. en profil direkte i CRM på en ny kontaktperson I har været i kontakt med - vælg profil, og persondata hentes fra LinkedIn og Facebook etc. og vises i CRM!

Click Dimension_2

 

Kontakt os

 

          

Integration mellem Dynamics NAV (Navision) og Dynamics CRM

Fuld integration mellem Dynamics CRM og NAV

Læs mere »

Dynamics 365 CRM, xRM, styring af relationer, kommunikation og proces

Microsoft 365 ("xRM")

Læs mere »