Udnyt investeringen i marketing!

Bruger I også mange penge på marketing, kampagner og websites? Oplever I også at salgsstyrken ikke føler at de får flere leads og nye kunder? Det er i dag muligt at kæde marketingsdata direkte på kunder og emner, således at salg får et 100% billede af kundens bevægelser, svar på kampagner og andre kommunikationsstrømme.

Der samles mange vigtige data op om en potentiel kunde, når marketing udsender materiale, links til web- sites etc. Kunder vender tilbage, klikker på web sitet, svarer på undersøgelser, downloader prospekter osv. Alle disse data kan med fordel opsamles og gemmes direkte på kunder og potentielle kunder.

Marketing Automation er til marketing- og salgsansvarlige, der vil have bedre styring og overblik over kampagner, flere leads af højere kvalitet, følge deres kunder og opnå mere salg og bedre service.

Flere og flere af vores kunder har fokus på dette, da det hjælper både marketing- og salgsorganisationen med at øge deres produktivitet - lige som det styrker samarbejdet mellem marketing og salg.

Marketing Automation hjælper med at automatisere en række tidskrævende arbejdsprocesser i virksomheden. Lige fra "demand generation", "Lead Nuturing", "Lead Scoring" samt "Lead kvalificering" og til CRM integration.

Marketing Automation - fuld sammenhæng mellem marketingsaktiviteter og CRM:
Marketing Automation

Sådan hjælper det marketing:
Kender du frasen "Salg er en investering - Marketing er en udgift"?. Med Marketing Automation får du, som marketing ansvarlig, i højere grad mulighed for at argumentere for hvilke dele af dit marketing budget der skaber værdi. Du kan hermed fokusere på de indsatsområder, der skaber resultater. Ved at integrere med virksomhedens eksisterende marketing aktiviteter og salgssystemer, skabes der et tættere samarbejde mellem marketing og salg igennem "Lead Management" processen.

Sådan hjælder det salg:
Mange bruger ressourcer på at tale med de "forkerte" Leads som ikke er relevante! Kan jeres salgsproces forkortes, så I lukker aftaler hurtigere? Marketing Automation hjælper salgsafdelingen med at øge antallet af leads og kvalificere de rette leads. Salgsteamet kan fokusere på de leads, der kommer fra den relevante beslutningstager, fra den rigtige målgruppe, på det rette tidspunkt i beslutningsprocessen. Det skaber øget effektivitet i salgsafdelingen.

Kontakt VisionPeople Consulting her>> - eller ring til os på 7023 3200 og aftal et møde for at høre mere om din virksomheds muligheder med VisionPeoples integrationsprodukter.