Få kontrol over din projekt- og ressourceplanlægning

Effektiviser din planlægning med VisionPlanning – en kraftfuld, visuel og integreret løsning, der gør komplekse projekter nemmere at styre og fuldt ud gennemsigtige.

Book møde
Book en demo

Skab klarhed og styrk samarbejdet i dine projekter

VisionPlanning giver dig overblik og kontrol over projekter og -opgaver i din hverdag, så din organisation kan træffe bedre beslutninger og levere resultater, der gør en forskel.

Optimeret ressourceudnyttelse

Allokér ressourcer smartere og få maksimal værdi ud af hver enkel medarbejder

Effektiv projektstyring og -overblik

Spar værdifuld tid med automatisering og visuelle planlægningsværktøjer, der gør det lettere at overholde deadlines og holde projekter på rette spor.

Problemfri integration til Business Central og Outlook

Integration til Business Central, så du slipper for dobbeltarbejde, så alle systemer arbejder sammen

Gør din forretning smartere med flere apps fra Vision People

Se vores innovative apps, der forenkler komplekse processer, øger effektiviteten og sikrer problemfri integration med Dynamics NAV og Business Central. Vælg en eller flere apps, der passer til netop din virksomheds behov, og tag din Business Central-løsning til næste niveau.

Læs mere om vores apps
Læs om vores softwares

Oplev nøglefunktionerne, der gør VisionPlanning unik

Fra visuel planlægning til avanceret integration – VisionPlanning forenkler og styrker hele din projektstyring og ressourceplanlægning med fuld integration til Business Central og Outlook, hvor opgaverne også bookes på den udførende medarbejder

Intuitivt Gantt-baseret planlægningsværktøj

Skab et klart overblik over deadlines, opgaver og milepæle med en visuel grænseflade, der gør det nemt at navigere komplekse projekter.

Avanceret ressourcestyring

Få fuld indsigt i ressourcekapacitet og tilgængelighed, så du altid kan placere de rigtige medarbejdere på de rigtige opgaver – hver gang.

Integration til Business Central og Outlook

Gør dine arbejdsprocesser smidige ved at synkronisere data direkte med Business Central og Outlook-kalenderen uden behov for manuelle processer.

Nem booking og flytning af opgaver til relevante medarbejdere

Foretag ændringer hurtigt og intuitivt med fuld integration til Outlook, hvor medarbejderen kan se opgaven og hvornår den skal udføres, der gør planlægningsarbejdet både fleksibelt og effektivt.

Strategisk kapacitetsplanlægning

Planlæg smartere med en funktion, der beregner og visualiserer din kapacitetsudnyttelse – undgå flaskehalse og overbelastede teams.

Visuelle analyser og rapporter

Tag datadrevne beslutninger med detaljerede, visuelle rapporter, der præsenterer projekters status og effektivitet på en letforståelig måde.

VisionPlanning giver overblikket til opgaveplanlægger og projektlederne

Med VisionPlanning kan nye opgaver og projekter let oprettes, planlægges og bookes på forskellige medarbejdere med de rette kompetencer. Alle nye opgaver initieres fra en mail, sendt til den aftalte mailadresse (eksempelvis support@...), hvorfra du let kan udføre eller planlægge den ønskede opgave.

Visuel planlægning

00

Effektiv ressourcehåndtering med visuelle værktøjer

Med VisionPlanning får du et intuitivt, visuelt overblik over dine projekter og ressourcer. Fra en klar kalendervisning kan du oprette og justere tidsplaner og sikre optimal ressourceallokering. Dit team får synlige mål og overskuelige arbejdsopgaver præsenteret med brugervenlige farvevisninger – direkte integreret med Business Central.

Realtidsoverblik

00

Realtidsinformation og klar kommunikation

Hold dig opdateret med et øjeblikkeligt overblik over projekter og ressourcer. VisionPlanning giver adgang til de nyeste oplysninger, som kan deles med hele teamet via en centraliseret platform. Løsningen holder dig informeret om ændringer og registreringer, mens integration med Outlook sørger for, at vigtige opgaver og bookinger aldrig bliver overset.

Fleksible arbejdsgange

00

Fleksibilitet tilpasset dit team

Uanset om du planlægger eller booker arbejdsopgaver eller omprioriterer og flytter opgaver, så er fleksible arbejdsgange en kernefunktion i VisionPlanning. Når du udfører opgaven får du automatisk indsigt i personen eller teamets nuværende bookinger og arbejdskalender, så du kan sikre en optimal planlægning, så du undgår fejl som dobbeltbookning eller ressourcemangel. Du får nogle relevante visninger, afhængig af dit teams behov, så du skaber en smidig arbejdsgang, der eliminerer ineffektivitet.

Økonomi og projekter

00

Fuld integration mellem økonomi og projektstyring

Sammenkæd ressourcestyring med økonomimoduler i Business Central. VisionPlanning gør det let at holde styr på budgetter, omkostninger og økonomiske fremskridt og status. Du kan analysere projektøkonomi i realtid og eksportere detaljerede rapporter, der giver indsigt i dine resultater og ressourceudnyttelse.

Ressourceallokering

00

Centralt overblik over ressourcetildeling

Tildel ressourcer på den mest effektive måde. VisionPlanning giver dig mulighed for at vælge medarbejdere, maskiner eller andre ressourcer baseret på tilgængelighed og kompetence. Med realtidsdata kan du tilpasse opgaver og projekter uden forsinkelser, og den fulde integration med Business Central sikrer, at alle opdateringer er synlige på tværs af dit ERP-system.

No items found.

Fra 2.000,- kr. pr. måned i abonnement

Prisen gælder for virksomheder med op til 10 personer, der kan bookes opgaver på eller have adgang
VisionPlanning Basic, 1-10 brugere

1.900,- kr. pr. måned

5% rabat ved årligt abonnement (2.000,- kr. ved månedsabon.)
  • Opgave- og projektstyring med integration til Outlook og Business Central
  • Oversigt over mailkø for modtagne mails til fx Support, Incident, Ticket, Task, projekter etc
  • Opgaveoprettelse ud fra modtaget mail, estimering, personallokering ud fra kompetencer
  • Booking af udførende person(er) i persons Outlook-kalenderen
  • Opgavehåndtering med status, færdiggørelsesgrad til opgaveejer
  • Automatisk oprettelse af opgaven i Business Central til tidsopsamling på opgave og projekt
  • Samling og overblik over alle relaterede mails vedrørende opgaven (interne og eksterne)
  • Opgavestatus kan angives i takt med tidsregistrering (i VisionTime og evt. til lønsystem)
  • Løbende kvalitetskontrol og visuelt opgave- og projektoverblik
  • Afslutning og klarmelding af opgaven direkte fra Outlook-bookingen samt tidsregistrering
  • Klar til eventuel faktureringskørsel i Business Central, hvis opgaven skal faktureres
  • Oversigt over alle igangværende opgaver efter status, deadlines, allokeret person etc.
  • Licens til 1 virksomhed for op til 10 medarbejdere

Book møde
VisionPlanning Std. (11-25 brugere)

2.660,- kr. pr. måned

5% rabat ved årligt abonnement (2.800,- kr. ved månedsabon.)
  • Samme funktionalitet som i VisionPlanning Basic, men for 11-25 brugere

Book møde
VisionPlanning Pro (26-75 brugere)

3.135,- kr. pr. måned

5% rabat ved årligt abonnement (3.300,- kr. ved månedsabon.)
  • Samme funktionalitet som i VisionPlanning Basis, men for 26-75 brugere

Book møde
VisionPlanning Enterprise

4.275,- kr. pr. måned

5% rabat ved årligt abonnement (4.500,- kr. ved månedsabon.)
  • Samme funktionalitet som i VisionPlanning Basis, men for ubegrænset antal brugere i løsningen

Book møde

Gør din hverdag smartere med vores apps

Se flere af vores innovative apps, der forenkler dine arbejdsprocesser og øger effektiviteten. Fra lagerstyring til integrationer og meget mere.

Vores apps er designet til at gøre en forskel i en kompleks verden.

VisionSandbox

Undgå uheldige dataudvekslinger mellem driftssystemer og samarbejdspartnere, når I etablerer nye testmiljøer.

VisionExpense

Integration mellem Pleo, Z-expense, Acubiz eller andre udgiftsapps til Business Central

VisionSupply

VisionSupply er vores standard app til Forsyningsvirksomheder, hvor vi har samlet alle de effektive funktioner, som Forsyningsvirksomheder har brug for.

VisionImport

Automatisk dataimport til Business Central

VisionSurvey

Digitale spørgeundersøgelser viser tilfredsheden hos kunder, medarbejdere, målgrupper m.fl.

VisionClaim

Automatisk gældsindberetning til Gældsstyrelsen.

VisionCollection

Få strømlinet rykkerprocesserne og få overblik over likviditeten

Zenegy-integration til BC

Nu kan du få integration fra Business Central til Zenegy - og lønsumsposter retur til bogføring.

Se alle apps

Ofte stille spørgsmål

Hvis du er blevet inspireret, men sidder tilbage med spørgsmål, så har vi nedenfor samlet de typiske spørgsmål, som nye kunder ofte stiller - og som måske også giver dig en bedre indsigt i løsningen:

Kan du give en kort oversigt over Business Central?

Business Central Oversigt

Business Central er en cloud-baseret ERP-løsning, der hjælper virksomheder med at administrere deres økonomi, drift og salg. Det er designet til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at strømline deres processer og forbedre effektiviteten.

Business Central er Microsoft's mest udbredte og anerkendte cloudbaseret ERP-løsning, der sælges og implementeres af mange tusinde Microsoft-partnere over hele verden, der også udvikler og giver adgang til apps, der imødekommer specifikke behov, der ikke måtte være håndteret i standard Business Central, men som partnerne har erfaring med, at størstedelen af kunderne har brug for, enten i de enkelte lande eller generet i specifikke brancher og arbejdsprocesser

Moduler:

Business Central kommer standard med nedenstående moduler til alle de Essetials-brugere, der er købt adgang til. Så selv til virksomheder, der kun køber adgang til 1 bruger, får alle nedenstående moduler i Business Central:

  • Økonomistyring: Hold styr på indtægter og udgifter.
  • Projektstyring: Administrer projekter fra start til slut og få registreret omkostninger og indtægter vedrørende det enkelte projekt.
  • Salgsstyring: Forbedre salgsprocesser og kundeinteraktioner
  • Indkøbsstyring: automatisk eller manuel oprettelse af købsfakturaer.
  • CRM: Customer Relationship Management, oprettelse af kontaktprofiler, målgrupper og kampagner m.m.

Business Central integreres også med andre Microsoft-produkter, hvilket gør det til en fleksibel løsning for mange virksomheder.

Hvis virksomheden også har brug for Servicemodulet og Produktionsstyring, skal alle brugerne købe en Premiu-bruger. Man kan ikke mixe Essentials- og Premiumbrugere.

Hvis virksomheden også har medarbejdere, der kun lejlighedsvist skal bruge Business Central til at se eksisterende data, skanne eksisterende varer eller til at godkende eksempelvis købsfakturaer, kan disse brugere nøjes med en Team Member-licens, der er lagt blligere, end en Essentialsbruger (eller Premiumbruger).

Lad os optimere din forretning i dag

Vi har set og løst rigtig mange problemstillinger, som vores kunder har døjet med gennem årene. Måske kan vi også hjælpe jer med optimering og reduktion af manuelle arbejdsgange, der kan håndteres digitalt og effektivt. Vi tager gerne imod udfordringen.

Book møde
Se alle apps
No items found.