Standard-løsninger til trafikselskaber

Vælg en standardløsning, der optimerer driften af trafikselskabet og integrerer til trafikselskabers typiske samarbejdspartnere

Book møde
Se alle vores apps

Baseret på Microsoft's cloudløsning: Business Central

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Baseret på Microsoft's cloudløsning: Business Central

I behøver ikke at udvikle og vedligeholde alt selv, vi har allerede standardløsninger til trafikselskaber

Integrationer til trafikselskabernes samarbejdspartnere

Med Business Central Online og vores udviklede integrations-apps får I automatisk integration til Gældsstyrelsen, eBoks, CVR- og CPR-databaser, Supeo Sitra, Sproom VANS leverandør og andre samarbejdspartnere, som trafikselskaberne typisk udveksler data med

Rykkerprocedurer og afgiftshåndtering er selvfølgelig inkluderet i løsningen

Med rigtig mange afgiftsopkrævninger og efterfølgende rykkerhåndtering samt aflevering til Gældsstyrelsen, er processerne i et trafikselskab komplekse. Vi tilbyder Microsoft's bedste ERP-system hertil, som vi har udvidet med standard-apps, der netop effektiviserer trafikselskabernes tunge processer hermed - og vi har implementeret løsningerne hos en række andre trafikselskaber, så mon ikke, I også kunne få glæde heraf, og komme hurtigt og sikkert i mål hermed.

Lad os optimere din forretning i dag

Vi elsker udfordringer med manelle og komplekse arbejdsprocesser i Forsyningsvirksomheder. Vi har 25 års erfaring med at optimere og digitalisere tunge og tidskrævende arbejdsopgaver ved smartere brug af Business Central og/eller vores apps, der netop håndterer de svære opgaver i rigtig mange Forsyningsvirksomheder.

Lad os tage en uforpligtende dialog om netop jeres udfordringer. Det kunne jo være, at vi har løst lignende problemer før i vores VisionSupply-app, som vores øvrige Forsyningsvirksomheder allerede har i dag.

Book møde
Læs om VisionSupply

Sådan fik vi automatiseret de manuelle opkrævninger med moderne integrationer

Som trafikselskab brugte vi rigtig meget tid på manuelle processer og at håndbære opkrævninger og rykkere fra det ene system til det andet. Det har vi fået fuldautomatiseret nu stort set ingen fejlopkrævninger og indberetninger via integrationsløsninger..

Placeholder.
Indholdet kommer fra collections. Ret eller tilføj testimonials derinde

Vi var efter mange år låst i et gammelt ERP-system med mange specialtilretninger og ønskede en standardløsning til understøttelse af de grundlæggende behov, som en Forsyningsvirksomhed har. Vi blev af kolleger i branchen anbefalet at kontakte Vision People, der har mange års erfaring med netop Forsyningsvirksomheder og standardløsninger hertil. Valget blev Microsoft's cloudløsning: Business Central Online med VisionPeople's standard app til Forsyningsvirksomheder samt øvrige apps, der typisk benyttes i branchen, hvor vi føler, at vores behov og udfordringer imødekommes af standard apps og kompetente konsulenter.

NN
Leder af Økonomi og Kundeservice

"Vi sparede 100 timer om måneden, når vi ikke længere manuelt skal indtaste tilgodehavender til Gældsstyrelsen."

NN
IT-chef

Gør din hverdag smartere med vores apps

Se flere af vores innovative apps, der forenkler dine arbejdsprocesser og øger effektiviteten. Vores apps er designet til at gøre en forskel i en kompleks verden.

VisionDocumentDispatch

Automatisér dokumentafsendelser fra Business Central

VisionSurvey

Digitale tilfredshedsundersøgelser

VisionClaim

Automatisk gældsindberetning til Gældsstyrelsen.

Zenegy-integration til BC

Integration mellem Business Central og Zenegy Løn

VisionIdentity

Altid korrekte stamdata i Business Central.

VisionPhone

Automatisk pop-up med relevante data, når telefonen ringer

VisionEboks

Send dokumenter direkte til e-Boks fra Business Central

VisionConnector

Webservice-integration mellem ERP-systemet og andre systemer

VisionTime

Smart tidsregistrering til Business Central

VisionCatering

Bestil mødeforplejning direkte når du booker et møde

VisionGDPR

Sådan sikrer du, at persondata løbende bliver slettet eller anonymiseret

VisionForecast

Sådan kan cheferne hurtigt budgettere i Business Central

VisionSecurity

Sikring af kritiske data og undgå fejlbetalinger m.m.

VP’s Dokumentpakke

Ensartet design af kundevendte dokumenter

VisionOIO

Modtag (og send) OIO-dokumenter

VP’s Power BI-pakke

Power BI viser virksomhedens økonomiske udvikling

VisionApproval

Let flow og overskueligt mobilsite til fakturagodkendelser.

Se alle apps

Vores løsning til trafikselskaber er baseret på det bedste fra Microsoft's Business Central og vores integrations-apps hertil

Vores samlede løsning tilbyder lettilgængelig og intuitiv funktionalitet til håndtering af komplekse arbejdsgange og -flows inden for automatisk indlæsning af købsfakturaer, godkendelsesflows, kundefakturering og navnevalidering mod CPR og CVR samt processer i forbindelse med behandling af kontrolafgifter og automatisk videresendelse til Gældsstyrelsen for evt. betaling via lønindhold. Løsningen sikrer processerne i et trafikselskab og giver den fornødne dataanalyse og rapportering, der er essentielle for trafikselskaber.

Book møde
Læs om vores services
No items found.
Brancheløsninger

Andre brancheløsninger

I Vision People har vi årtiers erfaring med levering af standardsystemer til en række forskellige brancher.

Content bliver tilføjet via script. Så tilføj eller ret under collections

Ofte stille spørgsmål

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.

Hvad er proceduren for håndtering af kundeoplysninger?

Kundeoplysninger i Business Central

Business Central giver virksomheder mulighed for effektivt at håndtere kundeoplysninger. Systemet centraliserer alle kundeinteraktioner, hvilket gør det nemt at få adgang til historik og kontaktoplysninger.

Dataanalyse

Virksomheder kan også analysere kundeoplysninger for at identificere trends og mønstre, hvilket hjælper med at forbedre kundeservice og målrette markedsføringsindsatser.

Kan du give en kort oversigt over Business Central?

Business Central Oversigt

Business Central er en cloud-baseret ERP-løsning, der hjælper virksomheder med at administrere deres økonomi, drift og salg. Det er designet til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at strømline deres processer og forbedre effektiviteten.

Business Central er Microsoft's mest udbredte og anerkendte cloudbaseret ERP-løsning, der sælges og implementeres af mange tusinde Microsoft-partnere over hele verden, der også udvikler og giver adgang til apps, der imødekommer specifikke behov, der ikke måtte være håndteret i standard Business Central, men som partnerne har erfaring med, at størstedelen af kunderne har brug for, enten i de enkelte lande eller generet i specifikke brancher og arbejdsprocesser

Moduler:

Business Central kommer standard med nedenstående moduler til alle de Essetials-brugere, der er købt adgang til. Så selv til virksomheder, der kun køber adgang til 1 bruger, får alle nedenstående moduler i Business Central:

  • Økonomistyring: Hold styr på indtægter og udgifter.
  • Projektstyring: Administrer projekter fra start til slut og få registreret omkostninger og indtægter vedrørende det enkelte projekt.
  • Salgsstyring: Forbedre salgsprocesser og kundeinteraktioner
  • Indkøbsstyring: automatisk eller manuel oprettelse af købsfakturaer.
  • CRM: Customer Relationship Management, oprettelse af kontaktprofiler, målgrupper og kampagner m.m.

Business Central integreres også med andre Microsoft-produkter, hvilket gør det til en fleksibel løsning for mange virksomheder.

Hvis virksomheden også har brug for Servicemodulet og Produktionsstyring, skal alle brugerne købe en Premiu-bruger. Man kan ikke mixe Essentials- og Premiumbrugere.

Hvis virksomheden også har medarbejdere, der kun lejlighedsvist skal bruge Business Central til at se eksisterende data, skanne eksisterende varer eller til at godkende eksempelvis købsfakturaer, kan disse brugere nøjes med en Team Member-licens, der er lagt blligere, end en Essentialsbruger (eller Premiumbruger).

Hvilke prisplaner er tilgængelige for Business Central?

Priser for Business Central

Business Central tilbyder forskellige prisplaner, der passer til forskellige virksomheders behov. Priserne varierer afhængigt af antallet af brugere og de specifikke funktioner, der er nødvendige for brugerne.

I første omgang skelnes mellem en licentype, baseret på enten Essentials (finans, køb, salg, lager, projekter, CRM, HR m.m.) eller Premium (der indeholder alle modulerne fra Essentials + Service- og produktionsmodulet).

Herefter skal I vælge mellem, hvilke medarbejdere, der skal have fuld adgang (dog styret via rettigheder/roller), og hvilke medarbejdere, der kun skal have læseadgang (se eller ændre eksisterende data og godkende eksempelvis købsfakturaer - men ikke bogføre bilag).

Det er vigtigt at overveje, hvilke funktioner der er mest relevante for ens forretning, når man vælger en plan, da en virksomhed kun kan have en licenstype (enten Essentials eller Premium).

Abonnementsmuligheder

Virksomheder kan vælge mellem månedlige eller årlige abonnementer, hvilket giver fleksibilitet i budgettering og planlægning. Efter udløb af den aftalte abonnementsperiode kan virksomheden ændre i antallet af brugerlicenser i op- eller nedadgående retning.

Hvordan vurderes brugervenligheden af en app?

Brugervenlighed af apps

Vision People's apps er designet med fokus på brugervenlighed. Grænsefladen er intuitiv, hvilket gør det nemt for brugere at finde de funktioner, de har brug for. Dette reducerer behovet for omfattende træning og gør det muligt for medarbejdere at komme hurtigt i gang, da brugergrænsefladen er uforandret i forhold til løsningen, som appen er udviklet til.

Feedback fra brugere

Brugere har rapporteret, at de hurtigt kan tilpasse sig systemet og finde løsninger på deres opgaver uden besvær. Dette er en væsentlig faktor for virksomheder, der ønsker at maksimere produktiviteten.

Hvilke typer rapporter kan jeg forvente fra Business Central?

Rapporter i Business Central

Business Central tilbyder en bred vifte af rapporter, der hjælper virksomheder med at analysere deres data. Dette inkluderer finansielle rapporter, salgsrapporter og lagerstyringsrapporter.

Tilpasning af rapporter

Brugere kan tilpasse rapporterne for at imødekomme specifikke behov, hvilket sikrer, at de får de oplysninger, de har brug for, i det format, der passer dem bedst. Dette gør det muligt at træffe informerede beslutninger baseret på realtidsdata.

Lad os optimere din forretning i dag

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim ind eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Book møde
Alle vores apps