Optimer din lagerstyring med VisionScan

En app til håndterminaler og/eller smartphones, der gør lagerstyring lettere for lagerfolkene og sikrer en mere præcis og effektiv håndtering af varerne – direkte integreret med Dynamics 365 Business Central, så økonomiafdelingen, salg og indkøb hele tiden er opdateret med aktuel lagerstatus

Book møde
Book en demo

Giv lagermedarbejderne kontrol med ind- og udgående varer

Med VisionScan appen får du en løsning, der ikke blot sparer tid, men også mindsker fejl og forbedrer virksomhedens samlede produktivitet. Alle varetransaktioner, der foretages på lageret, afspejles automatisk i Business Central, så alle i virksomheden kan få overblik over lagerstatus, modtagne og afsendte varer, antal varer på de forskellige lagre - alt sammen registreret via en mobiltelefon eller håndterminal og varens stregkode

VisionScan optimerer alle aspekter af lagerstyringen

Se vores standardløsninger og branchesystemer til netop din branche.

Eliminer menneskelige fejl ved manuel indtastning

Se vores standardløsninger og branchesystemer til netop din branche.

Altid retvisende og realtidsopdateret lagerstatus

Se vores standardløsninger og branchesystemer til netop din branche.

Gør din forretning smartere med flere apps fra Vision People

Se vores innovative apps, der forenkler komplekse processer, øger effektiviteten og sikrer problemfri integration med Dynamics NAV og Business Central. Vælg en eller flere apps, der passer til netop din virksomheds behov, og tag din Business Central-løsning til næste niveau.

Læs mere om vores apps
Læs om vores softwares

Stregkodescanning til korrekt varemodtagelse og -pluk på lageret

VisionScan revolutionerer måden, du håndterer lagervarer på. Scan varens stregkode med smartphones, tablets eller robuste håndterminaler – dine medarbejdere vælger selv det værktøj, der passer bedst til opgaven. Med fuld integration til Dynamics NAV og Business Central og et intuitivt design er VisionScan det moderne valg til effektive og fleksible arbejdsgange på lageret.

Realtidsintegration til Business Central

Se relevante ordrer på skærmen og opdater varebevægelserne på lageret, med automatisk ordreopdatering i Dynamics 365 Business Central.

Understøtter forskellige arbejdsprocesser

Uanset om du modtager varer, plukker til ordrer, optæller lager eller flytter varer mellem lokationer, registreres ændringerne i VisionScan.

Mobil stregkodescanning – effektivitet i dine hænder

Scanningsfunktionerne fungerer på tværs af enheder, fra smartphones til robuste scannere – hvilket sikrer fleksibilitet og høj tilgængelighed.

Tilpasset din virksomheds behov

VisionScan er ønsket af og udviklet til lagermedarbejdere, efter deres behov og arbejdsprocesser, der også kan tilpasses dine behov

Egne håndterminaler

VisionScan virker på flere platforme og enheder; robuste håndterminaler, smartphones (IOS og Android), simple håndskannere og med pistolgreb m.m.

Hhurtig og let implementering

Installeres som en app med en intuitiv brugerflade og nem opsætning. Dine lagermedarbejdere kan hurtigt tage VisionScan i brug uden omfattende oplæring, og evt. prøve løsningen gratis.

Sådan håndterer VisionScan de forskellige lageropgaver

Optimer effektiviteten og nøjagtigheden i din lagerstyring med VisionScan. Følg disse enkle trin for en problemfri implementering og ibrugtagning.

Varemodtagelse

00

Effektiv og præcis registrering af indkommende varer ud fra indkøbsordrer i Business Central

Med VisionScan kan du hurtigt scanne stregkoder på varer ved modtagelse og få automatisk visning af relevante indkøbsordrer fra Business Central. Angiv modtagne antal, og send data direkte til Business Central, i takt med at varerne til indkøbsordren er helt eller delvist modtaget. For varer med serienummer eller lotnummer kan du nemt spore dem ved skanning. Selv hvis stregkoden mangler, kan du finde varen via varenummer eller navn.

Lokationsflytning

00

Nem og organiseret flytning af varer internt på lageret, mellem lokationer og til varebiler

Flyt varer mellem lokationer med et enkelt scan – uanset om det er til en varevogn, et fjernlager eller returvarelager. VisionScan giver dig mulighed for at angive årsagen til flytningen, såsom "ødelagt vare" eller "reserveret", og vareflytningen kan også være til opfyldning af varebilerne. Med mulighed for serienummer- og lotnummerstyring sikres fuld sporing, og varer kan altid fremsøges på mobilen eller håndterminalen via del af varenummer eller navn.

Varepluk til levering

00

Hurtig ordrehåndtering på lageret og korrekt varepluk til ordren

Med VisionScan kan medarbejdere hurtigt scanne og levere varer til relevante salgsordrer fra Business Central, der kan ses direkte på mobilen. Serienumre og lotnumre registreres let, og du kan finde varer ved hjælp af varenummer eller navn. Alt sammen integreret med følgesedler for smidig ordreopfyldelse på lageret.

Vareforbrug på en sag

00

Korrekt registrering af vareforbrug direkte på projektet

Scan fra mobilen og registrér vareforbrug direkte på projekter eller opgaver i Business Central med VisionScan. Medarbejdere kan scanne varen, registrere serienumre og lotnumre samt angive, hvem varen er udleveret til, eller hvilket projekt forbruget skal registreres på. Selv hvis varen ikke er skannet, kan den findes via varenummer eller navn fra mobilen, hvilket sikrer korrekt vareforbrug på sagen og hurtig projektopfølgning.

Lageroptælling

00

Gør lageroptælling hurtigere og mere nøjagtig

VisionScan gør lageroptælling effektiv ved at scanne varer fra eksempelvis mobiltelefon - direkte ind i den aktuelle lageroptællingskladde i Business Central (eller Dynamics NAV). Uanset om stregkoder mangler, kan varer identificeres via navn eller nummer - og serienumre og lotnumre håndteres nemt for fuld kontrol.

No items found.

Priser på VisionScan

Vælg en prisplan, der passer til din virksomheds behov. VisionScan tilbyder fleksible og gennemsigtige løsninger, så du kun betaler for det, du har brug for – fra kun 3.545,- kr./md.
Enkelt bruger

3.545 kr./måned

Pris for 1 bruger af VisionScan i 1 regnskab
  • Varemodtagelse
  • Lokationsflytning
  • Varepluk til levering
  • Vareforbrug på en sag
  • Lageroptælling
Få VisionScan-app'en
Book møde
Tre brugere

4.610 kr./måned

Pris for 3 brugere af VisionScan i 1 regnskab
  • Varemodtagelse
  • Lokationsflytning
  • Varepluk til levering
  • Vareforbrug på en sag
  • Lageroptælling
Få VisionScan-app'en
Book møde
Flere brugere

Kontakt for pris

For flere brugere, evt. specialudvikling og yderligere konsulentassistance
  • Varemodtagelse
  • Lokationsflytning
  • Varepluk til levering
  • Vareforbrug på en sag
  • Lageroptælling
Kontakt os her
Book møde

Gør din hverdag smartere med vores apps

Se flere af vores innovative apps, der forenkler dine arbejdsprocesser og øger effektiviteten. Fra lagerstyring til integrationer og meget mere.

Vores apps er designet til at gøre en forskel i en kompleks verden.

VisionSandbox

Undgå uheldige dataudvekslinger mellem driftssystemer og samarbejdspartnere, når I etablerer nye testmiljøer.

VisionSupply

VisionSupply er vores standard app til Forsyningsvirksomheder, hvor vi har samlet alle de effektive funktioner, som Forsyningsvirksomheder har brug for.

VisionImport

Automatisk dataimport til Business Central

VisionSurvey

Digitale spørgeundersøgelser viser tilfredsheden hos kunder, medarbejdere, målgrupper m.fl.

VisionClaim

Automatisk gældsindberetning til Gældsstyrelsen.

VisionCollection

Få strømlinet rykkerprocesserne og få overblik over likviditeten

Zenegy-integration til BC

Nu kan du få integration fra Business Central til Zenegy - og lønsumsposter retur til bogføring.

VisionLogistics

Styr al fragt fra Business Central, med integration til GLS, UPS, DHL m.fl.

Se alle apps

Ofte stille spørgsmål

Hvis du er blevet inspireret, men sidder tilbage med spørgsmål, så har vi nedenfor samlet de typiske spørgsmål, som nye kunder ofte stiller - og som måske også giver dig en bedre indsigt i løsningen:

Hvilke enheder understøtter VisionScan?

VisionScan fungerer på smartphones (iOS og Android), tablets og traditionelle håndterminaler.

Typisk anbefaler vi Android-baserede enheder, der er "lagt" i et gummiomslag og med et pistolgreb, så man kan "skyde" stregkoder herfra. På denne måde får I en hurtig og billig enhed, der samtidig er beskyttet og med et ergonomisk håndgreb.

Er VisionScan kompatibel med både Dynamics NAV og Business Central?

Ja, VisionScan er designet til problemfri integration med både Dynamics NAV og Dynamics 365 Business Central (online og on-premises).

Hvordan håndterer VisionScan serienumre og lotnumre?

Appen sikrer præcis sporing af serienumre og lotnumre på alle varer.

Hvad koster VisionScan?

Priser starter ved 3.545,- kr./md. for én bruger i ét regnskab i jeres Business Central-løsning.

Se pristabellen ovenfor, eller kontakt Vision People hvis du har spørgsmål hertil.

Kan VisionScan tilpasses vores arbejdsgange?

Ja, løsningen kan tilpasses til netop jeres virksomheds specifikke behov.

Løsningen indholder standard en masse grundfunktionalitet, som typisk bliver brugt af lager- og logistikfolkene, der modtager varer, plukker varer, flytter varer og optæller varer.

Skulle I have brug for yderligere funktionalitet til optimering af netop jeres arbejdsprocesser, så kontakt VisionPeople, så vi kan få en dialog om, hvilke udfordrninger, I måtte have i dag, så vi kan sparre med jer for at finde de bedste løsninger herpå, enten ved at bruge løsningen på en anden måde, eller ved at få løsningen tilpasses jeres arbejdsgange.

Lad os optimere din forretning i dag

Vi har set og løst rigtig mange problemstillinger, som vores kunder har døjet med gennem årene. Måske kan vi også hjælpe jer med optimering og reduktion af manuelle arbejdsgange, der kan håndteres digitalt og effektivt. Vi tager gerne imod udfordringen.

Book møde
Se alle apps
No items found.