Automatisk indberetning og afsendelse af gæld til Det Offentlige til Gældsstyrelsen

Med VisionClaim integreres jeres Business Central automatisk til Gældsstyrelsen, så forfalden gæld til Det Offentlige og andre tilgodehavender fra borgere automatisk videresendes til Gældstyrelsen for videre opkrævning hos skyldnere via en brugervenlig løsning, der digitaliserer og automatiserer processen, så du kan fokusere på det, der virkelig betyder noget.

Book møde
Book en demo

Automatisk integration fra Business Central til Gældsstyrelsen

VisionClaim er mere end bare en løsning – det er din nøgle til automatisering og digitalisering af dataudvekslinger til og fra Gældstyrelsen, så du får færre fejl og ikke skal taste tilgodehavender manuelt, når gælden skal opkræves via Gældsstyrelsen. Her er, hvad du kan forvente:

Slip for tunge, manuelle processer. Med VisionClaim bliver gældsopkrævning automatisk sendt til Gældsstyrelsen og behandlet hurtigt og præcist.

Se vores standardløsninger og branchesystemer til netop din branche.

Arbejd smartere med en løsning, der er bygget til at automatisere samarbejde med Gældsstyrelsen

Se vores standardløsninger og branchesystemer til netop din branche.

VisionClaim sikrer hurtigere ekspedition til Gældsstyrelsen, så manuelle indtastninger og fejl undgås

Se vores standardløsninger og branchesystemer til netop din branche.

Gør din forretning smartere med flere apps fra Vision People

Se vores innovative apps, der forenkler komplekse processer, øger effektiviteten og sikrer problemfri integration med Dynamics NAV og Business Central. Vælg en eller flere apps, der passer til netop din virksomheds behov, og tag din Business Central-løsning til næste niveau.

Læs mere om vores apps
Læs om vores softwares

Nøglen til kontrol og effektivitet i dine rykker- og opkrævningsprocesser

Gør gældshåndtering til en gnidningsfri proces med VisionClaim, der løfter alle aspekter af din workflow fra start til slut. Her er hovedfunktionerne, der gør forskellen:

Digital afsendelse af kontrolafgifter til Gældsstyrelsen

Hvis du håndterer borgere med overforfalden gæld til Det Offentlige og skal indberette borgeres gæld til Gældsstyrelsen for videre behandling, så sikrer VisionClaim en smertefri og digital afsendelse til Gældsstyrelsen, så manuelle indtasninger undgåså du altid har adgang til opdateret status og historik – når som helst og hvor som helst.

Automatisk indberetning af gæld til Det Offentlige

Eliminer manuel registrering. Lad VisionClaim automatisere opgaven og spare dig værdifuld tid, mens nøjagtigheden øges.

Integration mellem økonomisystemet og Gældsstyrelsen

Gør samarbejdet fuldautomatisk, takke været fuldt integrerede dataflows direkte fra jeres Business Central til Gældsstyrelsens systemer

Opdater Gældsstyrelsen om forfalden gæld i realtid

Undgå spildtid, manuelle indtastninger fejl, så du opretholde kontrollen over jeres tilgodehavender.

Automatiseret afsendelse af forfalden gæld

Fra eksempelvis ubetalte kontrolafgifter til automatisk afsendelse til Gældsstyrelsen, der reducerer risikoen for fejl.

Tilpassede workflows tilpasset din virksomhed

VisionClaim sikrer integrationen mellem Business Central og Gældstyrelsen, så du kan få det flow og den automatisering, som du har brug for.

Integration fra Business Central til Gældsstyrelsen

Slut med at uendelige indtastninger og fejl, når borgeres forfalden gæld og ubetalte kontrolafgifter skal sendes til Gældsstyrelsen

Opret skadessager

00

Effektiv registrering og dokumentation af skadessager

Med VisionClaim kan du nemt oprette skadessager direkte i Dynamics 365 Business Central. Ved hjælp af detaljerede registreringsmuligheder kan du sikre en grundig og præcis dokumentation. Upload relevante dokumenter og billeder med få klik, og gør samarbejdet mellem afdelinger og partnere mere effektivt.

Automatiser processer

00

Slip for manuelle opgaver med intelligent automatisering

VisionClaim gør arbejdet lettere ved automatisk at sende ubetalte fakturaer og rykkere til de rette systemer hos Gældsstyrelsen.

Integration

00

Out-of-the-box integration mel Business Central og Gældsstyrelsen

VisionClaim er designet til at integrere Business Central med Gældsstyrelsen, så alle relevante faktura og kundedata samt transaktioner opdateres automatisk hos Gældsstyrelsen. Registrer ubetalte regninger og gældsinddrivelse direkte i systemet, uden behov for dobbelte arbejdsgange og manuelle indtastninger.

Tilpasning og vækst

00

En løsning, der vokser med din virksomhed

VisionClaim er ikke kun en app, men en fleksibel løsning, der kan skræddersys til din virksomheds unikke behov. Uanset om din organisation er lille eller stor, tilbyder VisionClaim skalerbare funktioner, der holder trit med væksten.

"Vi sparede 100 timer om måneden, når vi ikke længere manuelt skal indtaste tilgodehavender til Gældsstyrelsen."

NN
IT-chef

fra 1.000,- kr. pr. måned

Abonnementsprisen begynder med en standard-plan til 1.000 kr. om måneden for op til 100 gældsindberetninger om måneden. Har I flere end 100 indberetninger om måneden er abonnementsprisen 3.300,- kr. om måneden. Der er 5% rabat på abonnementet ved tegning af årlige, forudbetalte abonnementer. Prøv VisionClaim gratis i 30 dage og oplev selv den automatiske afsendelse af eksempelvis kontrolafgifter til Gældsstyrelsen.
VisionClaim standard

1.000,- kr. pr. måned

Abonnementet giver ret til op til 100 opkrævninger, afsendt til Gældsstyrelsen om måneden
  • Fuld integration fra Business Central til Gældsstyrelsen
  • Sæt selv den automatiske afsende op i systemet
  • Kræver certifikat fra Gældsstyrelsen for at virke
Book møde
VisionClaim Enterprise

3.300,- kr. om måneden

  • Automatisk integration fra Business Central til Gældsstyrelsen
  • Mulighed for at afsende flere end 101 transaktioner til Gældsstyrelsen om måneden
  • Integrationen kræver certifikat fra Gældsstyrelsen
Prøv VisionClaim
Book møde

Gør din hverdag smartere med vores apps

Se flere af vores innovative apps, der forenkler dine arbejdsprocesser og øger effektiviteten. Fra lagerstyring til integrationer og meget mere.

Vores apps er designet til at gøre en forskel i en kompleks verden.

VisionSandbox

Undgå uheldige dataudvekslinger mellem driftssystemer og samarbejdspartnere, når I etablerer nye testmiljøer.

VisionSupply

VisionSupply er vores standard app til Forsyningsvirksomheder, hvor vi har samlet alle de effektive funktioner, som Forsyningsvirksomheder har brug for.

VisionImport

Automatisk dataimport til Business Central

VisionSurvey

Digitale spørgeundersøgelser viser tilfredsheden hos kunder, medarbejdere, målgrupper m.fl.

VisionClaim

Automatisk gældsindberetning til Gældsstyrelsen.

VisionCollection

Få strømlinet rykkerprocesserne og få overblik over likviditeten

Zenegy-integration til BC

Nu kan du få integration fra Business Central til Zenegy - og lønsumsposter retur til bogføring.

VisionLogistics

Styr al fragt fra Business Central, med integration til GLS, UPS, DHL m.fl.

Se alle apps

Ofte stille spørgsmål

Hvis du er blevet inspireret, men sidder tilbage med spørgsmål, så har vi nedenfor samlet de typiske spørgsmål, som nye kunder ofte stiller - og som måske også giver dig en bedre indsigt i løsningen:

Kan du give en kort oversigt over Business Central?

Business Central Oversigt

Business Central er en cloud-baseret ERP-løsning, der hjælper virksomheder med at administrere deres økonomi, drift og salg. Det er designet til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at strømline deres processer og forbedre effektiviteten.

Business Central er Microsoft's mest udbredte og anerkendte cloudbaseret ERP-løsning, der sælges og implementeres af mange tusinde Microsoft-partnere over hele verden, der også udvikler og giver adgang til apps, der imødekommer specifikke behov, der ikke måtte være håndteret i standard Business Central, men som partnerne har erfaring med, at størstedelen af kunderne har brug for, enten i de enkelte lande eller generet i specifikke brancher og arbejdsprocesser

Moduler:

Business Central kommer standard med nedenstående moduler til alle de Essetials-brugere, der er købt adgang til. Så selv til virksomheder, der kun køber adgang til 1 bruger, får alle nedenstående moduler i Business Central:

  • Økonomistyring: Hold styr på indtægter og udgifter.
  • Projektstyring: Administrer projekter fra start til slut og få registreret omkostninger og indtægter vedrørende det enkelte projekt.
  • Salgsstyring: Forbedre salgsprocesser og kundeinteraktioner
  • Indkøbsstyring: automatisk eller manuel oprettelse af købsfakturaer.
  • CRM: Customer Relationship Management, oprettelse af kontaktprofiler, målgrupper og kampagner m.m.

Business Central integreres også med andre Microsoft-produkter, hvilket gør det til en fleksibel løsning for mange virksomheder.

Hvis virksomheden også har brug for Servicemodulet og Produktionsstyring, skal alle brugerne købe en Premiu-bruger. Man kan ikke mixe Essentials- og Premiumbrugere.

Hvis virksomheden også har medarbejdere, der kun lejlighedsvist skal bruge Business Central til at se eksisterende data, skanne eksisterende varer eller til at godkende eksempelvis købsfakturaer, kan disse brugere nøjes med en Team Member-licens, der er lagt blligere, end en Essentialsbruger (eller Premiumbruger).

Lad os optimere din forretning i dag

Vi har set og løst rigtig mange problemstillinger, som vores kunder har døjet med gennem årene. Måske kan vi også hjælpe jer med optimering og reduktion af manuelle arbejdsgange, der kan håndteres digitalt og effektivt. Vi tager gerne imod udfordringen.

Book møde
Se alle apps