Dynamics 365 Guides og HoloLens gør backoffice ekspertise tilgængelig hos kunden

Udnyt teknologien og få ekspertassistance "ude hos kunderne", på skibet, i marken og andre steder, fysisk langt væk fra eksperterne på kontoret

Microsoft har frigivet Dynamics 365 Guides (der tidligere hed Dynamics 365 Remote Assist) - som passer fint ind i produktpakken omkring Dynamics 365 Business Central og Dynamics 365 Customer Engagement og Field Service samt Microsoft Teams fra Office365.

Med Dynamics 365 Guides kan vi virtuelt bringe ekspertviden fra hovedkontoret ud til kunderne eller samarbejdspartnerne, der står med et teknisk problemer hos en kunde, på et skib, på en boreplatform eller andre svært tilgængelige steder. 

På baggrund af VisionPeoples erfaring med at integrere moderne virksomhedsløsninger med nye teknologier, skaber vi endnu større værdi for vores kunder og er med til kraftigt at reducere - og i nogle tilfælde helt eliminere - dyre rejseomkostninger, da eksperterne nu ikke behøver at være onsite hos kunderne for at få løst tekniske udfordringer med udstyr og anlæg, der skal undersøges eller repareres.

Selve analysen kan nu foregå virtuelt sammen med kunden eller den lokale samarbejdspartner, der udstyres med et HoloLens-headset og realtime præsenterer problemet for eksperten, der herefter ved brug af augmented reality via HoloLens guider kunden eller samarbejdspartneren i, hvordan problemet skal løses. 

I VisionPeople arbejder vi allerede sammen med nogle first mover-kunder om at få udnyttet "Mixed Reality"-teknologien til at skabe værdi for kunderne, der gør en forskel i netop deres marked.

Vi vil også gerne høre fra dig, hvis du er interesseret i en drøftelse af mulighederne med Dynamics 365 Guides og HoloLens

Kontakt os