Fasthold dine medlemmer, giv dem værdi for medlemsskabet og saml mailkommunikation
Bedre styring af dialog med medlemmer giver mere tilfredse medlemmer og gør at deres engagement fastholdes og - i nogle tilfælde - øges.
Flere og flere medlemsorganisationer har rigtig mange "ustrukturerede" data som; e-mails, web-henvendelser, spørgeskemaundersøgelser, invitationer, opsamling af bevægelser på websites etc. Styring af dette kræver værktøjer, der er sammenhængende, så man kan opsamle og bruge disse data på en enkel måde.
VisionPeople har i mange år arbejdet med de strukturerede data som; medlemskontingenter, opkrævning af ydelser etc. hos medlemsorganisationer, da fokus ofte har været her. Nu ser vi større og større behov for, at disse data kan holdes op mod og kobles sammen med andre "mere bløde" data, som den kommunikation der foregår via mange kanaler, herunder telefonkald, website, SMS, mobile løsninger osv.
Måden VisionPeople har løst opsamlingen af de mere "bløde data" på er, at vi har opbygget en stærk medlemsløsning i Microsoft Dynamics 365 Customer/Member Engagement (tidligere kendt som CRM/xRM), der giver mulighed for at samle alle disse ustrukturerede data på en nem og overskuelig måde. Nogle data bliver indtastet, andre hentes via integration mellem systemer som økonomisystem og Outlook - og andre hentes fra websitedialog og transaktioner for et enkelt medlem.
Kontakt VisionPeople nedenfor eller ring til os på 7023 3200 og aftal et møde for at høre mere om din virksomheds muligheder med VisionPeoples løsninger til medlemsorganisationer.
Kontakt os
Du kan også søge om økonomisk tilskud til analyse og implementering af en digital medlemsløsning i din medlemsorganisation!