VisionPeople Infrastructure's hostingcenter

Når du hoster Dynamics NAV hos os er den hostede Dynamics NAV-løsning (og evt. tillægsløsninger og andre Microsoftprodukter hertil) installeret i VisionPeople Infrastructure's hostingcenter, hvor VisionPeople drifter og vedligeholder alle vores hostede løsninger på vores servere.

Vi har også mulighed for at lægge din løsning "i skyen" hos Microsoft på Microsoft's Azure-platform.

Alle de hostede programmer gøres tilgængelige for vores hostingkunder mod de betaler en fast månedlig hostingydelse for de benyttede programmer. Antallet af brugere kan - mod forudgående aftale og varsel - ændres i takt med virksomhedens behov, både i opadgående og nedadgående retning.

Programmerne er således tilgængelige for hostingkunderne via kundens PC og internetopkobling til hostingcentret. Forudsætning for at kunne tilgå hostingcentret er således, at der er fornøden adgang til internettet fra virksomhedens lokaler og evt. arbejdspladser.

VisionPeople Infrastructure's servere og øvrigt udstyr er fysisk placeret i vores aflåste, specialbyggede samt tyverisikrede hostingcenter, som driftes og serviceres af os. VisionPeople forestår ligeledes back-up af data - 4 gange i døgnet!

Som en del af lejebetalingen for programmerne indgår nedenstående services (på serverne) uden yderligere beregning:

  • Løbende overvågning af servernes hardware management systemer
  • Løbende opdateringer af serverne med Service Packs og Patches
  • Løbende Windows Update samt Hardware og Bios-opdateringer
  • Softwareopdateringer af servernes styresystemer og Microsoft Office-opdateringer
    Løbende status og forebyggende arbejde
  • Rettelse af fejl i Log filer
  • Kundespecifik registrering/logging i VisionPeople's kundehåndteringssystem og styring heraf.

og vores hostingkunder får således:

  • Back-up 4 gange dagligt af alle data på server
  • 99% garanteret oppetid inden for normal arbejdstid i Danmark
  • Daglig opdateret anti-virusscanning af alle data/filer på det centrale serveropsæt
    Daglig opdateret anti-spam på det centrale serveropsæt
  • Internet og mobil adgang til mail og kalender for alle Exchange-brugere, der ønsker adgang fra vilkårlig PC eller mobiltelefon (forudsat understøttet af mobiltelefon)
  • Softwareopdatering til nyeste versioner, revisioner og sikkerhedspatches. For så vidt angår Microsoft Dynamics NAV (hosted Dynamics NAV) har virksomheden i lejeprisen inkluderet adgang til nyeste software-versioner, hotfixes, servicepacks m.m, men tidsforbruget i forbindelse med evt. udførelsen og implementeringen heraf afregnes særskilt.
  • Adgang til daglig driftssupport på alle de lejede Microsoft-produkter, dog mod særskilt supportbetaling for eksempelvis Microsoft Dynamics NAV, se afsnit om supportaftale.
  • Øvrige konsulentydelser i forbindelse med support, rådgivning, onsite-assistance, opgraderinger af Dynamics NAV, udvikling etc. tilbydes og afregnes særskilt.
     

Klik her for at bestille en hosted løsning til virksomheden>>