Sådan lejer du Dynamics NAV-løsningen

I forbindelse med din bestilling af en hosted Dynamics NAV-løsning er det godt at du har gjort dig nogle tanker om nedenstående valgmuligheder, som du vil blive spurgt om, når du bestiller hosted Dynamics NAV:

  1. Skal det være Dynamics NAV StarterPack eller er der behov for Extended Pack?
  2. Skal I have tillægsprodukter til hosted Dynamics NAV straks ved ibrugtagningen?
  3. Skal I også have Office 365 (Word, Excel etc.) og Exchange (Outlookmail og kalender) i den hostede løsning?
  4. Ønsker I VisionPeople Consulting's konsulentassistancer til implementering og igangsætning?
  5. Hvilket design skal jeres fakturaer, kontoudtog m.m. have?
  6. Hvilken type support/hotline har I brug for - og inden for normal arbejdstid eller om aftenen/weekenden?
  7. Har I PC'ere og internetopkobling fra kontoret (og evt. hjemmearbejdsplads), så I kan tilgå hostingcentret via internettet?
  8. Har du læst vilkår og betingelser for hosted Dynamics NAV?

Når du har forholdt dig til ovenstående er du klar til at bestille hosted Dynamics NAV, hvilket du kan gøre her>>

Hvis du har spørgsmål til ovenstående, er du naturligvis velkommen til at ringe til VisionPeople på 7023 3200 eller kontakte os nedenfor

Kontakt os