Tag med på rejsen i optimering og effektivisering
Vi vil gerne høre nærmere om netop dine systemer og udfordringer, så vi sammen kan definere visionen for jeres kommende virksomhedsløsninger.
Vision People er Microsoft Partner og førende leverandør af Business Central med apps og integration til webløsninger, webshops, CRM, Office 365 og andre Microsoft-produkter.
Vision People har mere end 20 års erfaring med udvikling og implementering af integrerede virksomhedsløsninger og Apps, baseret på Business Central, webløsninger og Microsoft's øvrige teknologiplatform. Vi digitaliserer og effektiviserer medarbejdernes arbejdsopgaver i Business Central (tidligere NAV) - eller dér hvor medarbejderne har brug for data, eksempelvis fra mobiltelefonen, på et website, på en webshop eller via Office 365.
Samme data - forskellige steder.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.
Vision People blev dannet i foråret 2002 på baggrund af en videreførelse af aktiviteterne i ERP Solutions. Filosofien bag Vision People var, at der var brug for både ERP- og Microsoft-kompetencer i den tekniske konstruktion af kundernes samlede forretningsløsninger. Udgangspunktet var - og er stadig - brug af standardprodukter fra Microsoft som komponenter i en samlet forretningsløsning.
I dag bygger vi løsningerne på Business Central med apps og integrationer til web.
Vision People er Microsoft-partner inden for flere kompetenceområder - og har stadig fuld fokus på vores kunders behov og ønsker i relation til én samlet løsning.
Løsningerne baseres på nyeste teknologi og apps fra
I Vision People lægger vi stor vægt på at forstå kundens forretning og de udfordringer, som man har i en given branche. Derfor bruger vi altid god tid til at sætte os ind i kundens situation. For at kunne gøre dette bruger vi kun konsulenter med mange års erfaring, både stor generel og systemmæssig erfaring, men også branchemæssige erfaring fra flere forskellige brancher, til at afdække kundens behov og få en god saglig sparring.
Vision People har - ud over vores danske afdeling i Birkerød - samarbejdspartnere i Nordamerika og i Singapore, hvorfra vi servicerer vores internationale kunder gennem vores partnerkanal, bestående af førende Microsoft Certified Partners.
Vi vil gerne høre nærmere om netop dine systemer og udfordringer, så vi sammen kan definere visionen for jeres kommende virksomhedsløsninger.
Vision People udvikler og implementerer integrerede virksomhedsløsninger og Apps, baseret på Business Central, webløsninger og Microsoft's øvrige teknologiplatform. Vi digitaliserer og effektiviserer medarbejdernes arbejdsopgaver i Business Central (tidligere NAV) - eller dér hvor medarbejderne har brug for data, eksempelvis fra mobiltelefonen, på et website, på en webshop eller via Office 365. Samme data - forskellige steder.
Vi går tidligt ind i processen, når jeres virksomhed har brug for nye IT-løsninger til at løse konkrete udfordringer og realisere jeres visioner.
I projektdefinitionen samarbejder vi med ledelsen om at identificere udfordringer og mål, hvorefter vi rådgiver om, hvordan IT-systemer kan understøtte strategien.
Sammen skaber vi en plan for delprojekter, definerer økonomiske rammer og leverer et tilbud, der matcher jeres behov.
Vi løfter låget til maskinrummet med årtiers indsigt og hjælper med at analysere jeres behov og finde den rette IT-løsning – enten gennem standardfunktioner, tilpasninger eller ved justering af arbejdsgange.
Med VisionScope-workshops identificerer vi kritiske arbejdsgange og skaber løsninger baseret på standardsystemer og moduler.
Sammen sikrer vi en løsning, der opfylder jeres behov og realiserer jeres visioner.
VisionScope-dokumentet beskriver jeres behov for specialprogrammering, som Vision People udvikler, tester og leverer inden for den aftalte projektøkonomi.
Vi får alle elementerne til at spille sammen og tilføjer standard apps - evenuelt suppleret med specialprogrammering til at optimere jeres unikke behov.
Nye ønsker, der opstår undervejs eller efter implementering, håndteres som separate opgaver og vurderes ud fra aftalt økonomi og tidsplan, uden at forsinke det igangværende projekt.
Som led i vores kvalitetssikring testes løsningen af en forretningskonsulent for at sikre, at funktionaliteten matcher det aftalte i VisionScope-dokumentet.4o
Jeres nye, moderne cloudløsning er efter Vision Peoples udvikling og test nu klar til implementering hos jer, der begynder med en Installationsprøve, hvor vi sammen konstaterer, at løsningen er gjort tilgængelig for jer og klar til jeres uddannelse og opsætning, så I kan gennemteste løsningen.
Denne fase kræver et stort ressourcetræk fra jer, da alle jeres arbejdsprocesser skal testes og godkendes i den nye løsning, inden denne idriftsættes. Undervejs vil I støde på eventuelle uhensigtsmæssigheder og fejl, som rapporteres digitalt til Vision People, der herefter retter løsningen, som stadig optimeres inden idriftsættelsen.
Vision People assisterer med test og uddannelse, så eventuelle spørgsmål håndteres hurtigt, og testproceduren ikke forsinkes af testbrugernes øvrige, daglige opgaver.
Testen varer typisk 3-6 uger med daglig dialog mellem testbrugere, jeres projektleder og Vision Peoples projektteam. Vi retter løbende fejl og sikrer, at løsningen er klar til en vellykket overtagelsesprøve.
Efter succesfuld Overtagelsesprøve opdaterer Vision People løsningen med aktuelle produktionsdata, og løsningen er nu så gennemtestet, at den tages idrift.
Idriftsættelsesfasen begynder med at ændre 'pegepindene' fra testmiljø til produktionsmiljøet - og derefter skal der fokuseres på at støtte kolleger, der skal vænne sig til det nye system og ændrede arbejdsgange. Ofte kræver det et par ugers daglig brug af løsningen, før fordelene opleves fuldt ud, og alle er dus med løsningen.
Vi anbefaler, at projektgruppen mødes inden for den første uge for at sikre, at Driftsprøven gennemføres, og løsningen fungerer som aftalt. Herefter afsluttes projektet, og nye opgaver håndteres i en Optimeringsfase, som inkluderer support og planlægning af videre udvikling.
Efter implementering og stabilisering af den nye løsning, er det vigtigt at støtte brugerne med support og guidning i løsningens nye, smarte funktioner. Nye idéer og behov opstår ofte, når brugerne bliver fortrolige med systemet, og måske identificeres yderligere optimeringsmuligheder i form af nye integrationer eller yderligere digitalisering af processerne og andre af virksomhedens forretningsområder, der med fordel også kan håndteres i den nye løsning - eventuelt også ved tilføjelse af nye apps.
Vi anbefaler løbende statusmøder med Vision People for at sikre, at løsningen skaber maksimal værdi for virksomheden.
Nye ønsker samles til en ny projektdefinition og behandles effektivt med samme metode som det oprindelige projekt – men med færre ressourcer og kortere tidsforbrug og hurtigere realisering af værdien.
Vi går tidligt ind i processen, når jeres virksomhed har brug for nye IT-løsninger til at løse konkrete udfordringer og realisere jeres visioner.
I projektdefinitionen samarbejder vi med ledelsen om at identificere udfordringer og mål, hvorefter vi rådgiver om, hvordan IT-systemer kan understøtte strategien.
Sammen skaber vi en plan for delprojekter, definerer økonomiske rammer og leverer et tilbud, der matcher jeres behov.
Vi sætter stor ære i at levere løsninger, der gør en positiv forskel for vores kunder.