Standardløsninger til Projektorienterede og Rådgivende virksomheder

VisionPeople har succesfuldt implementeret brancheløsninger til projektorienterede og rådgivningsvirksomheder, baseret på standardløsninger fra Microsoft

Vi har gennem årtier succesfuldt samarbejdet med projektorienterede arkitekt- og entreprenørvirksomheder, konsulentforretninger og servicevirksomheder , hvor vi har implementeret standardiserede brancheløsninger, som måske også imødekommer netop dine behov for styring af igangværende projekter og relaterede opgaver på en effektiv og smidig måde.

Hvis projekt- og ressourcestyring er et vigtigt forretningsområde og konkurrenceparameter i din virksomhed, så lad os tage en uforpligtende dialog om de kritiske forretningsområder hos jer i forhold til de løsninger, som vi har implementeret hos andre kunder i lignende situationer og i samme branche.

Vores løsninger lægger sig tæt op ad standard Dynamics 365 Business Central (tidligere Dynamics NAV), og har fået tilføjet nogle værdiskabende forbedringer ("extensions") og tillægsmoduler, som gør den store forskel for brugerne af løsningen.

Løsningen kan tilgås på forskellige medier og fra forskellige brugergrænseflader, afhængig af om medarbejderen arbejder med finansbogholderi, projektledelse, ressourcestyring, kunder, leverandører og/eller ledelse - og med hensyn til og respekt for den enkelte persons rolle og arbejdsområder i virksomheden. Men fælles for løsningen er, at alle medarbejdere arbejdet på samme data, uanset om medarbejderens tilgang foretages fra PC, mobil, website eller andre "devices":

Business Central any device


Nedenstående punkter er blot nogle af de arbejds- og fokusområder, som er inkluderet i den samlede løsning til projektorienterede virksomheder - og som kan implementeres i takt med virksomhedens ønske om optimering og yderligere digitalisering:

  • Økonomi- og projektstyring samt fakturering 
  • Projekt- og ressourcestyring samt opfølgning
  • Projekt- og opgaveoprettelse ud fra modtaget emails
  • Opgaveestimering og allokering af ressourcer til udførelse af opgaver
  • Booking af opgaver i medarbejderens Outlook-kalender
  • Skanning af købsfakturaer, modtaget som PDF via email
  • Håndtering af ratebetalinger og periodisering af bilag
  • Elektronisk afsendes af OIOUBL-fakturaer
  • Digital udgiftshåndtering direkte fra mobiltelefonen, når udlæg foretages
  • Webbaseret fakturagodkendelse for projektledere m.fl.
  • Integration til Office365 og projektrelaterede dokumenter
  • Webbaseret budgetlægning med direkte integration til økonomisystemet
  • Webbaseret registrering af tids- og materialeforbrug
  • Integration til lønsystem og håndtering af forskellige overenskomster
  • Grafisk/visuel ledelsesrapportering og projektopfølgning
  • Adgang til og indblik i igangværende projekter via web og mobil
  • Automatisk arkivering af mail-kommunikation vedr. projekter, kunder, underleverandører 

Frem for at programmere alt inde i økonomisystemet i en teknisk kompleks (og til tider for stor) løsning - og tvinge alle medarbejdere til at arbejde i økonomisystemet - tager vi udgangspunkt i de forskellige behov, som forskellige medarbejderroller har.

Den samlede løsning kan naturligvis installeres på jeres egen server, i vores hostingcenter eller på Microsoft's Cloud-platform: Azure. Du bestemmer selv. 

Adgang til udvalgte dele af løsningen vil således også være webbaseret eller mobile arbejdspladser, eksempelvis til tidsregistrering, kørselsregistrering, fraværs- og ferieregistrering: 

Dagsregistrering 2015

(tryk på ovenstående for større billede)

Vi vil meget gerne høre mere om netop jeres behov i relation til ovenstående forretningsområder og arbejdsopgaver.

Book et uforpligtende møde, hvor vi kan fortælle mere om vores erfaring med løsninger til projektorienterede virksomheder, som vi kan relatere til netop jeres ønsker og behov: 

Book møde

Du kan også kontakte os nedenfor for en nærmere dialog

Kontakt os

 

Bonusinfo:

Vidste du, at du også kan søge om økonomisk tilskud til analyse og implementering af behovet for digitalisering i din virksomhed?