Få kontrol over din projekt- og ressourceplanlægning

Effektiviser din planlægning med VisionPlanning – en kraftfuld, visuel og integreret løsning, der gør komplekse projekter nemmere at styre og fuldt ud gennemsigtige.

Book meeting
Book en demo

Skab klarhed og styrk samarbejdet i dine projekter

VisionPlanning giver dig overblik og kontrol over projekter og -opgaver i din hverdag, så din organisation kan træffe bedre beslutninger og levere resultater, der gør en forskel.

Optimeret ressourceudnyttelse

Allokér ressourcer smartere og få maksimal værdi ud af hver enkel medarbejder

Effektiv projektstyring og -overblik

Spar værdifuld tid med automatisering og visuelle planlægningsværktøjer, der gør det lettere at overholde deadlines og holde projekter på rette spor.

Problemfri integration til Business Central og Outlook

Integration til Business Central, så du slipper for dobbeltarbejde, så alle systemer arbejder sammen

Gør din forretning smartere med flere apps fra Vision People

Se vores innovative apps, der forenkler komplekse processer, øger effektiviteten og sikrer problemfri integration med Dynamics NAV og Business Central. Vælg en eller flere apps, der passer til netop din virksomheds behov, og tag din Business Central-løsning til næste niveau.

Læs mere om vores apps
Læs om vores softwares

Oplev nøglefunktionerne, der gør VisionPlanning unik

Fra visuel planlægning til avanceret integration – VisionPlanning forenkler og styrker hele din projektstyring og ressourceplanlægning med fuld integration til Business Central og Outlook, hvor opgaverne også bookes på den udførende medarbejder

Intuitivt Gantt-baseret planlægningsværktøj

Skab et klart overblik over deadlines, opgaver og milepæle med en visuel grænseflade, der gør det nemt at navigere komplekse projekter.

Avanceret ressourcestyring

Få fuld indsigt i ressourcekapacitet og tilgængelighed, så du altid kan placere de rigtige medarbejdere på de rigtige opgaver – hver gang.

Integration til Business Central og Outlook

Gør dine arbejdsprocesser smidige ved at synkronisere data direkte med Business Central og Outlook-kalenderen uden behov for manuelle processer.

Nem booking og flytning af opgaver til relevante medarbejdere

Foretag ændringer hurtigt og intuitivt med fuld integration til Outlook, hvor medarbejderen kan se opgaven og hvornår den skal udføres, der gør planlægningsarbejdet både fleksibelt og effektivt.

Strategisk kapacitetsplanlægning

Planlæg smartere med en funktion, der beregner og visualiserer din kapacitetsudnyttelse – undgå flaskehalse og overbelastede teams.

Visuelle analyser og rapporter

Tag datadrevne beslutninger med detaljerede, visuelle rapporter, der præsenterer projekters status og effektivitet på en letforståelig måde.

VisionPlanning giver overblikket til opgaveplanlægger og projektlederne

Med VisionPlanning kan nye opgaver og projekter let oprettes, planlægges og bookes på forskellige medarbejdere med de rette kompetencer. Alle nye opgaver initieres fra en mail, sendt til den aftalte mailadresse (eksempelvis support@...), hvorfra du let kan udføre eller planlægge den ønskede opgave.

Visuel planlægning

00

Effektiv ressourcehåndtering med visuelle værktøjer

Med VisionPlanning får du et intuitivt, visuelt overblik over dine projekter og ressourcer. Fra en klar kalendervisning kan du oprette og justere tidsplaner og sikre optimal ressourceallokering. Dit team får synlige mål og overskuelige arbejdsopgaver præsenteret med brugervenlige farvevisninger – direkte integreret med Business Central.

Realtidsoverblik

00

Realtidsinformation og klar kommunikation

Hold dig opdateret med et øjeblikkeligt overblik over projekter og ressourcer. VisionPlanning giver adgang til de nyeste oplysninger, som kan deles med hele teamet via en centraliseret platform. Løsningen holder dig informeret om ændringer og registreringer, mens integration med Outlook sørger for, at vigtige opgaver og bookinger aldrig bliver overset.

Fleksible arbejdsgange

00

Fleksibilitet tilpasset dit team

Uanset om du planlægger eller booker arbejdsopgaver eller omprioriterer og flytter opgaver, så er fleksible arbejdsgange en kernefunktion i VisionPlanning. Når du udfører opgaven får du automatisk indsigt i personen eller teamets nuværende bookinger og arbejdskalender, så du kan sikre en optimal planlægning, så du undgår fejl som dobbeltbookning eller ressourcemangel. Du får nogle relevante visninger, afhængig af dit teams behov, så du skaber en smidig arbejdsgang, der eliminerer ineffektivitet.

Økonomi og projekter

00

Fuld integration mellem økonomi og projektstyring

Sammenkæd ressourcestyring med økonomimoduler i Business Central. VisionPlanning gør det let at holde styr på budgetter, omkostninger og økonomiske fremskridt og status. Du kan analysere projektøkonomi i realtid og eksportere detaljerede rapporter, der giver indsigt i dine resultater og ressourceudnyttelse.

Ressourceallokering

00

Centralt overblik over ressourcetildeling

Tildel ressourcer på den mest effektive måde. VisionPlanning giver dig mulighed for at vælge medarbejdere, maskiner eller andre ressourcer baseret på tilgængelighed og kompetence. Med realtidsdata kan du tilpasse opgaver og projekter uden forsinkelser, og den fulde integration med Business Central sikrer, at alle opdateringer er synlige på tværs af dit ERP-system.

No items found.

Fra 2.000,- kr. pr. måned i abonnement

Prisen gælder for virksomheder med op til 10 personer, der kan bookes opgaver på eller have adgang
VisionPlanning Basic, 1-10 brugere

1.900,- kr. pr. måned

5% rabat ved årligt abonnement (2.000,- kr. ved månedsabon.)
  • Opgave- og projektstyring med integration til Outlook og Business Central
  • Oversigt over mailkø for modtagne mails til fx Support, Incident, Ticket, Task, projekter etc
  • Opgaveoprettelse ud fra modtaget mail, estimering, personallokering ud fra kompetencer
  • Booking af udførende person(er) i persons Outlook-kalenderen
  • Opgavehåndtering med status, færdiggørelsesgrad til opgaveejer
  • Automatisk oprettelse af opgaven i Business Central til tidsopsamling på opgave og projekt
  • Samling og overblik over alle relaterede mails vedrørende opgaven (interne og eksterne)
  • Opgavestatus kan angives i takt med tidsregistrering (i VisionTime og evt. til lønsystem)
  • Løbende kvalitetskontrol og visuelt opgave- og projektoverblik
  • Afslutning og klarmelding af opgaven direkte fra Outlook-bookingen samt tidsregistrering
  • Klar til eventuel faktureringskørsel i Business Central, hvis opgaven skal faktureres
  • Oversigt over alle igangværende opgaver efter status, deadlines, allokeret person etc.
  • Licens til 1 virksomhed for op til 10 medarbejdere

Book møde
VisionPlanning Std. (11-25 brugere)

2.660,- kr. pr. måned

5% rabat ved årligt abonnement (2.800,- kr. ved månedsabon.)
  • Samme funktionalitet som i VisionPlanning Basic, men for 11-25 brugere

Book møde
VisionPlanning Pro (26-75 brugere)

3.135,- kr. pr. måned

5% rabat ved årligt abonnement (3.300,- kr. ved månedsabon.)
  • Samme funktionalitet som i VisionPlanning Basis, men for 26-75 brugere

Book møde
VisionPlanning Enterprise

4.275,- kr. pr. måned

5% rabat ved årligt abonnement (4.500,- kr. ved månedsabon.)
  • Samme funktionalitet som i VisionPlanning Basis, men for ubegrænset antal brugere i løsningen

Book møde

Make your everyday life smarter with our apps

See more of our innovative apps that simplify your workflows and increase efficiency. From inventory management to integrations and more.

Our apps are designed to make a difference in a complex world.

VisionSandbox

Avoid adverse data exchanges between operating systems and partners when setting up new test environments.

VisionExpense

Integration between Pleo, Z-expense, Acubiz or other expense apps for Business Central

VisionSupply

VisionSupply is our standard app for Utilities, where we have gathered all the efficient features that Utility companies need.

VisionImport

Automatic data import to Business Central

VisionSurvey

Digital surveys show the satisfaction of customers, employees, target groups and others.

VisionClaim

Automatic debt reporting to the Debt Authority.

VisionCollection

Streamline the withdrawal processes and get an overview of liquidity

Zenegy-integratie voor BC

Now you can get integration from Business Central to Zenegy - a payroll items returned to accounting.

See all apps

Ofte stille spørgsmål

Hvis du er blevet inspireret, men sidder tilbage med spørgsmål, så har vi nedenfor samlet de typiske spørgsmål, som nye kunder ofte stiller - og som måske også giver dig en bedre indsigt i løsningen:

Can you give a brief overview of Business Central?

Business Central Overview

Business Central is a cloud-based ERP solution that helps companies manage their finances, operations and sales. It is designed for small and medium-sized businesses that want to streamline their processes and improve efficiency.

Business Central is Microsoft's most widely deployed and recognized cloud-based ERP solution, sold and deployed by many thousands of Microsoft partners worldwide that also develop and provide access to apps that address specific needs that may not have been addressed in standard Business Central, but which the partners have experience that the majority of customers need, either in individual countries or bothered in specific industries and workflows

Modules:

Business Central comes standard with the modules below for all the Essetials users purchased access to. So even for businesses that only buy access for 1 user, all of the below modules get in Business Central:

  • Financial Management: Keep track of income and expenses.
  • Project Management: Manage projects from start to finish and record costs and revenues for each project.
  • Sales management: Improve sales processes and customer interactions
  • Procurement management: automatic or manual creation of purchase invoices.
  • CRM: Customer Relationship Management, creation of contact profiles, target groups and campaigns, etc.

Business Central also integrates with other Microsoft products, making it a flexible solution for many businesses.

If the company also needs the Service Module and Production Management, all users must purchase a Premium user. You cannot mix Essentials and Premium users.

If the company also has employees who only occasionally need Business Central to view existing data, scan existing goods, or approve purchase invoices, for example, those users can settle for a Team Member license that is posted more simply than an Essential (or Premium) user.

Let's optimize your business today

Vi har set og løst rigtig mange problemstillinger, som vores kunder har døjet med gennem årene. Måske kan vi også hjælpe jer med optimering og reduktion af manuelle arbejdsgange, der kan håndteres digitalt og effektivt. Vi tager gerne imod udfordringen.

Book meeting
Se alle apps
No items found.