VisionPhone - App der integrerer Business Central med telefonsystemet

Med VisionPhone-App'en er der integration mellem telefonsystem og økonomisystemet, så du kan se, hvem der ringer ind og øvrige informationer fra Business Central

Med VisionPhone-App'en til Business Central, kan telefonsystemet integreres i den eksisterende brugergrænseflade i Business Central (eller NAV). Modulet muliggør bl.a. "pop-op" skærmbillede ved indgående telefonopkald, og udgående opkald kan startes direkte fra Business Central. App'en muliggør dermed, at Business Central-brugere kan yde en bedre kundeservice og forbedre deres telefoni-effektivitet og ikke mindst få registreret virksomhedens dialog med kunder, leverandører og andre samarbejdspartnere.

Indgående opkald
Ved indgående opkald åbnes Business Central med kundens data. App'en kan vise både debitorer, kreditorer, emner og kontaktpersoner. Hvis den kunde, der ringer, ikke allerede er oprettet i databasen, kan modulet åbne et "tomt" kontaktkort i Business Central. Dermed opdateres databasen løbende.

Opkaldslog/registrering
På kunden (eller kontaktpersonen) vil der være mulighed for at oprette en log/historik, så alle aktiviteter over for kunden registreres. Registreringen kan benyttes på både ind- & udgående opkald.
Udgående opkald kan etableres direkte fra Business Central. Under det enkelte kontaktkort vælger man blot "telefonikonet", hvorefter opkaldet automatisk etableres.

Systemkrav
VisionPhone supporterer nyeste cloud-versioner af Business Central, men også gamle Navision Financials version 2.01-2.60, Navision Attain og øvrige Dynamics NAV-versioner (World Wide og landespecifikke versioner). Opkaldslog/registrering til ældre NAV-moduler kræver "Marketing basis" og "Marketing Aktiviteter". Til nyere Business Central-versioner kræves CRM-modulerne "CRM Marketing" og "CRM Interaktions-/dokumentstyring", som er indeholdt i standardlicensen. 

Krav til operativsystem: samme krav som til Business Central eller NAV-løsningen.

Krav til telefonisystemet:
Løsningen kræver fornøden software til telefonløsningen, som videresender A-nummer ved hjælp af DDE-kald eller via filudveksling. Alternativt skal telefonløsningen kunne videresende A-nummeret via TAPI (TAPI 2.1 eller nyere) eller CSTA. Vi har også mulighed for at udvikle et modul til netop jeres telefonanlæg, så vi eksempelvis kan modtage et kald via en URL. Kontakt os omkring en dialog omkring mulighederne, så vi kan sikre, at der også er integration til netop jeres teleanlæg.

Yderligere muligheder
Det vil naturligvis være muligt at tilpasse løsningen til den enkelte virksomheds specielle ønsker og krav. Vi anbefaler, at du kontakter os for en nærmere dialog omkring dette.

VisionPhone - så kender du kunden, der ringer

Download Brochure

Kontakt os

 

 

 

Per Ibsen - Direktør Skrevet af: Per Ibsen - Direktør