Hvad kan vi hjælpe med
Med mange år i branchen har vi rigtig gode erfaringer med stort set alt inden for Business Central (og tidligere versioner), som vi naturligvis gerne deler med dig
Vi sammensætter en Support- og vedligeholdelsesaftale til netop jeres behov, så I kun betaler for det, der er brug for, men så du og dine kolleger altid kan få hjælp til optimal brug af løsningen, spørgsmål hertil, fejlhåndtering, support og hypercare på særlige kritiske dage, hvor hjælpen skal være hurtig tilgængelig.
Få etableret en Supportaftale, så brugerne af jeres løsning altid kan få sparring og hjælp til optimal brug af løsningen.
I vores Supportafdeling sidder erfarne og kompetente supportkonsulenter klar til at hjælp dig og dine kolleger videre med arbejdsopgaver, som måtte give udfordringer eller spørgsmål i forhold til, hvordan man udfører opgaven smartest i løsningen.
Vi ser frem til at blive udfordret med spørgsmål til, hvordan dagligdagens opgaver løses bedst i løsningen. Det kunne jo være, at du sidder med de samme udfordringer, som vores øvrige kunder også har haft. Supporten samler på denne viden - og elsker at dele
Vi har opgraderet et utal af kunder til Business Central – ofte til fast pris. Om du ønsker en komplet overførsel af historiske data og specialfunktioner eller foretrækker en strømlinet standardløsning med udvalgte apps, hjælper vi dig trygt videre.
Mange virksomheder udnytter ikke den fulde funktionalitet i Business Central. Få maksimal værdi ud af systemet ved at deltage i vores standardkurser. Vi tilbyder også skræddersyede kursusforløb for medarbejdere, der er nye i Business Central eller ønsker at dykke dybere ned i mulighederne.
Med mange år i branchen har vi rigtig gode erfaringer med stort set alt inden for Business Central (og tidligere versioner), som vi naturligvis gerne deler med dig
Nedenfor har vi listet spørgsmål på nogle af de spørgsmål, som vi har modtaget fra vores kunder - og som du måske hurtigt kan finde dit svar i:
Som udgangspunkt kan alle brugere af systemet kontakte support, men i nogle virksomheder er det kun superbrugere der kan kontakte support, så der oparbejdes viden hos superbrugerne