Klar til at optimere jeres maritime forretning?
Få den branchespecifikke løsning, som ship suppliers verden over stoler på. Book en demo, og se hvordan vi kan gøre alt fra RFQ til levering mere effektivt – med skibet i centrum.
Specialiserede løsninger til Ship Suppliers og maritime virksomheder, hvor skibet er i centrum



Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.
Skibene i den maritime industri er centrale i Dynamic Ship Supplier-løsningen. Vi har optimeret alle processerne for ship suppliers, lige fra modtagelse af RFQ's til indsamling af essentielle data, tegninger, kontakter m.m. om skibet, der ligger til grund for hurtigt, automatisk og fuldt digitalt tilbudsgivning - også via de etablerede e-eCommerceplatforme eller direkte til reder, manager og/eller skibet.
Vores løsninger inkluderer værktøjer til opstilling af tilbud og projekter til nybygning af skibe, renovering af skibe, after sales services og løbende kvalitetskontrol, der sikrer, at dine produkter lever op til standarderne og at virksomheden har fuldt indblik i alle enkeltdelene og økonomien i de kommende, igangværende og afsluttede projekter.

Branchespecifik funktionalitet til Ship Suppliers, lige fra håndtering af RFQ's til tilbudsgivning, ordrelevering, lagerstyring samt projektevaluering og after sales service samt løbende projekt- og økonomirapportering med fokus på skibene
Med brancheløsningen til den maritime industri undgår vi selv at skulle udvikle, vedligeholde og opgradere løsningen, da alt dette er inkluderet i løsningen - samtidig med at den er udviklet til andre ligestillede ship suppliers som os.
Se flere af vores innovative apps, der forenkler dine arbejdsprocesser og øger effektiviteten. Vores apps er designet til at gøre en forskel i en kompleks verden.
Udforsk vores andre brancheløsninger til Handel- og servicevirksomheder, Forsyningsvirksomheder og Trafikselskaber. Måske er der sammenfald mellem deres løsninger og dine øvrige udfordringer
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.
VisionScan fungerer på smartphones (iOS og Android), tablets og traditionelle håndterminaler.
Typisk anbefaler vi Android-baserede enheder, der er "lagt" i et gummiomslag og med et pistolgreb, så man kan "skyde" stregkoder herfra. På denne måde får I en hurtig og billig enhed, der samtidig er beskyttet og med et ergonomisk håndgreb.
Fordele ved Vision People's apps
Vision People's apps tilbyder en række fordele, der kan hjælpe virksomheder med at optimere deres processer. En af de største fordele ved en app er, at løsningen er valideret af Microsoft og opfylder kravene til at blive solgt og downloadet fra Microsoft's App Source, hvor alle brugere kan læse og se alle apps til eksempelvis Businss Central, Outlook, Office 365 m.m.
At en app opfylder kravene fra Microsoft betyder også, at app-udbyderen sikrer, at appen er kompatibel med fremtidige versioner af Business Central, og at brugeroplevelsen er uændret i forhold til Business Central, som gør det nemt for medarbejdere at navigere og udføre opgaver via appen hurigt og effektivt.
Integration
Vision People's apps kan let integreres med kunders eksisterende systemer, hvilket sikrer en problemfri overgang og minimal forstyrrelse af daglige arbejdsopgaver. Dette gør det muligt for virksomheder at opnå endnu større værdi med deres nuværende investeringer i teknologi og systeer, der nu integrerer med hinanden.
Skalerbarhed
En anden vigtig fordel er skalerbarheden. Vision People's apps kan tilpasses yderligere efter virksomhedens fremtidige behov, hvilket gør det muligt at vokse uden at skulle skifte system eller app.
Kundeoplysninger i Business Central
Business Central giver virksomheder mulighed for effektivt at håndtere kundeoplysninger. Systemet centraliserer alle kundeinteraktioner, hvilket gør det nemt at få adgang til historik og kontaktoplysninger.
Dataanalyse
Virksomheder kan også analysere kundeoplysninger for at identificere trends og mønstre, hvilket hjælper med at forbedre kundeservice og målrette markedsføringsindsatser.
Få den branchespecifikke løsning, som ship suppliers verden over stoler på. Book en demo, og se hvordan vi kan gøre alt fra RFQ til levering mere effektivt – med skibet i centrum.
