VisionPhone - Microsoft Dynamics NAV telefonintegrationsmodul

VisionPeople Consulting har skabt integration mellem telefonsystemer og Microsoft Dynamics NAV (Navision).

Med VisionPhone-modulet til Microsoft Dynamics NAV, kan telefonsystemet integreres i den eksisterende brugergrænseflade i Microsoft Dynamics NAV. Modulet muliggør bl.a. "pop-op" skærmbillede ved indgående telefonopkald, og udgående opkald kan startes direkte fra Microsoft Dynamics NAV. Modulet muliggør dermed, at Microsoft Dynamics NAV-brugere kan yde en bedre kundeservice og forbedre deres telefoni-effektivitet og ikke mindst at få registreret virksomhedens dialog med kunder, leverandører og andre samarbejdspartnere.

Indgående opkald
Ved indgående opkald åbnes Microsoft Dynamics NAV op med kundens data. Modulet kan vise både debitorer, kreditorer, emner og kontaktpersoner. Hvis den kunde, der ringer, ikke allerede er oprettet i databasen, kan modulet åbne et "tomt" emne-ark i Microsoft Dynamics NAV. Dermed opdateres databasen løbende.

Opkaldslog/registrering
På kunden (eller kontaktpersonen) vil der være mulighed for at oprette en log/historik, så alle aktiviteter over for kunden registreres. Registreringen kan benyttes på både ind- & udgående opkald.
Udgående opkald kan etableres direkte fra Navision. Under det enkelte kontaktkort vælger man blot "telefonikonet", hvorefter opkaldet automatisk etableres.

Systemkrav
VisionPhone supporterer Navision Financials version 2.01-2.60, Navision Attain samt alle nye Microsoft Dynamics NAV-versioner (World Wide og landespecifikke versioner). Opkaldslog/registrering kræver Microsoft Dynamics NAV-modulerne "Marketing basis" og "Marketing Aktiviteter" til Dynamics NAV. Til nyere Microsoft Dynamics NAV-versioner kræves CRM-modulerne "CRM Marketing" og "CRM Interaktions-/dokumentstyring". Alternativt hertil skal der udvikles den ønskede funktionalitet.

Krav til operativsystem: samme krav som til Microsoft Dynamics NAV-løsningen.

Fornøden software til telefonløsningen, som videresender A-nummer ved hjælp af DDE-kald eller via filudveksling. Alternativt skal telefonløsningen kunne videresende A-nummeret via TAPI (TAPI 2.1 eller nyere) eller CSTA. Vi har også mulighed for at udvikle et modul til netop jeres telefonanlæg, så vi eksempelvis kan modtage et kald via en URL. Kontakt os omkring en dialog omkring mulighederne, så vi kan sikre, at der også er integration til netop jeres teleanlæg.

Yderligere muligheder
Det vil naturligvis være muligt at tilpasse løsningen til den enkelte virksomheds specielle ønsker og krav. Vi anbefaler, at du kontakter os for en nærmere dialog omkring dette.

VisionPhone - så kender du kunden på ringet

Download Brochure

Kontakt os

 

 

 

Per Ibsen - Direktør Skrevet af: Per Ibsen - Direktør