Microsoft Dynamics NAV 2009 tager udgangspunkt i den enkelte medarbejders rolle i virksomheden - og gør folk til de bedste til deres job

På basis af undersøgelser af hvordan folk arbejder, giver Microsoft Dynamics NAV 2009 et intuitivt arbejdsmiljø, der ligner og føles som velkendte Microsoft-produkter.

Den banebrydende brugeroplevelse inkluderer adgang til rolledefinerede visninger og forretningsprocesser via rollecentre, som giver medarbejderne den information og de værktøjer, de har brug for til deres specifikke opgaver:

  • Microsoft Dynamics NAV 2009 tilbyder 21 Rollecentre, som er optimeret til forskellige vigtige medarbejderfunktioner, så medarbejdere kan organisere og prioritere opgaver og derved øge produktivitet og effektivitet.

  • Giv medarbejderne én løsning, som passer til individuelle behov med et omfattende overblik over deres arbejde og opgaver samt muligheden for at tilpasse menuerne personligt, så de afspejler deres personlige arbejdsstil.

  • Medarbejder kan bruge deres foretrukne Microsoft Office-programmer - bl.a. Microsoft Office Outlook, Microsoft Office Excel, Microsoft Office Word mfl. - uden at skulle forlade deres rollecentre eller skifte mellem flere programmer.

  • Minimer udgifterne til uddannelse, og øg produktiviteten straks ved ibrugtagningen med software, der ligner og virker som andre velkendte Microsoft-produkter og -teknologier.

  • Tilpas nemt Rollecentre til at give adgang til rollespecifikke opgaver, som er unikke for din virksomhed eller branche.

Rollecentre i Microsoft Dynamics NAV 2009 giver medarbejdere et omfattende overblik over den information og de opgaver, der er relevante for deres arbejde.

Rollecentret for Regnskabschefen, der vises her:

rolecenterscreenshotGiver regnskabschefen et enkelt overblik over de opgaver, informationer og rapporter, som de har brug for:

•  Kontoplaner, budgetoplysninger, lister over bankkonti og momsopgørelser.
 
•  Kunde-, leverandør- og vareoversigter.
 
•  Salgs- og indkøbsordrer, godkendte og afventende.
 
•  Overskredne salgsfakturaer og salgskreditnotaer.
 
•  Købsfakturaer til betaling og rentenotaer.
 
•  Oversigt over ind- og udbetalinger.
 
•  Oversigt over bogførte dokumenter.


Kontakt VisionPeople, hvis du vil høre mere om Microsoft Dynamics NAV 2009, vores erfaring hermed og vores integrationsløsninger til løsningen>>