Supportaftale

Med en supportaftale til din Dynamics NAV-løsning kan du og Dynamics NAV-brugerne få daglig support, mandag-fredag kl. 9-16.

Du kan enten ringe eller e-maile til Supportafdelingen med dine spørgsmål og evt. problemstillinger med brug af systemet. De fleste spørgsmål til brug af systemet vil vi kunne løse med det samme, mens andre kræver yderligere assistance. Med en supportaftale garanterer vi svar eller påbegyndelse af eventuelle opgaver senest kl. 12.00 den efterfølgende arbejdsdag.

En Supportaftale koster 5.000,- kr. om året, og hver supporthenvendelse afregnes efter forbrug ud fra nedenstående skema:

Supporttype: Pris:
e-mailsupport 300,- kr. pr. påbegyndt kvarter
Telefonsupport 350,- kr. pr. påbegyndt kvarter
Online support v/opkobling og evt. fjernstyring 400,- kr. pr. påbegyndt kvarter
Fejlfinding og løsning af problemer 1.295,- kr. pr. time (minimum 30 minutter)
Udvikling af ny funktionalitet og rettelser (programmering) 1.395,- kr. pr. time, eller efter særskilt tilbud på konkret opgave

Priserne er excl. moms og evt. kørsel til onsite support.

Kontakt VisionPeople Consulting og hør mere om vores Supportaftale til din Dynamics NAV-løsning:

Kontakt os