Supportaftale
Med en supportaftale til din Dynamics NAV-løsning kan du og Dynamics NAV-brugerne få daglig support, mandag-fredag kl. 9-16.
Du kan enten ringe eller e-maile til Supportafdelingen med dine spørgsmål og evt. problemstillinger med brug af systemet. De fleste spørgsmål til brug af systemet vil vi kunne løse med det samme, mens andre kræver yderligere assistance. Med en supportaftale garanterer vi svar eller påbegyndelse af eventuelle opgaver senest kl. 12.00 den efterfølgende arbejdsdag.
En Supportaftale koster 5.000,- kr. om året, og hver supporthenvendelse afregnes efter forbrug ud fra nedenstående skema:
Supporttype: | Pris: |
---|---|
e-mailsupport | 300,- kr. pr. påbegyndt kvarter |
Telefonsupport | 350,- kr. pr. påbegyndt kvarter |
Online support v/opkobling og evt. fjernstyring | 400,- kr. pr. påbegyndt kvarter |
Fejlfinding og løsning af problemer | 1.295,- kr. pr. time (minimum 30 minutter) |
Udvikling af ny funktionalitet og rettelser (programmering) | 1.395,- kr. pr. time, eller efter særskilt tilbud på konkret opgave |
Priserne er excl. moms og evt. kørsel til onsite support.
Kontakt VisionPeople Consulting og hør mere om vores Supportaftale til din Dynamics NAV-løsning:
Kontakt os