Web-portaler og videndeling

VisionPeople tilbyder portalløsninger til fildeling, dokumenthåndtering og samarbejde baseret på Office 365

Med Office 365 og Delve får du effektivt gruppesamarbejde hvor du har adgang til relevante dokumenter med opgavestyring, alle kontaktpersoner og et effektivt kalendersystem, hvor alt kan integreres i Outlook som meddelelsessystem og brugerens egen Microsoft Office pakke.

Tidligere har man typisk etableret intranet, hvor få personer stiller informationer til rådighed for resten af organisationen. Med nutidens web-baserede samarbejdsplatform gør det muligt for alle at bidrage med informationer, søge, redigere og samarbejde. Microsoft Office 365 og Delve sætter simpelthen nye standarder for fil-lagring, samarbejde og deling af oplysninger. Afdelingsvis, gruppevis, på tværs af organisationer og endda med adgang for eksterne brugere, fx kunder.

Microsoft CRM og SharePoint:

VisionPeople ser flere kunder, der ønsker at få Microsoft CRM og SharePoint til at arbejde sammen, således at man arbejder i CRM og gemmer sine dokumenter i CRM, men fysisk bliver de lagt i en SharePoint struktur. Dette betyder, at personer, der ikke skal arbejde med CRM-funktioner kan se dokumenter og tilføje nye under en kunde i SharePoint. Herved undgår man den "klassiske CRM situation", hvor kun personer med en brugeradgang til CRM kan se dokumenterne på kunderne, man får bedre videndeling på denne måde og selvfølgelig er sikkerheden i top.

Kontakt os