Microsoft Dynamics 365 - proces og kommunikation

I en verden fuld af konstante forandringer skal man have værktøjer til at styre sine kunder med, der løbende kan ændres og tilpasses de krav, som man som virksomhed møder internt som eksternt.

Med de rigtige værktøjer kan man opbygge og vedligeholde sine kunderelationer på salg- og servicesiden samt understøtte sine kundemedarbejders daglige funktioner, således at de bruger tiden til størst gavn for kunden og samtidig genererer bedst mulige indtjening til virksomheden.

CRM er som bekendt ikke en enkel applikation, men en samling af holdninger og processer i virksomheden, men vi synes at Microsoft Dynamics 365 (CRM) kan være en vigtig del af de værktøjer, der understøtter en vigtige forretningsprocesser.

Microsoft Dynamics365 (CRM) integrerer rigtig godt med andre Microsoft-produkter, herunder Microsoft Dynamics ERP, Office 365 og Apps hertil, hvilket derfor kræver meget få uddannelsesomkostninger, da brugerne kender brugergrænsefladen, og de behøver ikke at skifte mellem programmer for at få den fornødne information serveret. Microsoft Dynamics 365 fører derfor til øget produktivitet og et øjeblikkeligt afkast af investeringen.

Integration til dit økonomisystem

Med VisionCRMConnector fra VisionPeople Consulting eller standard integrationen fra Dynamics 365 med ny fælles datamodel (AX og NAV til CRM) forbinder du let Microsoft Dynamics 365 (CRM) med dit økonomisystem. Stamdata, priser, tilbud og ordrer/fakturaer bliver løbende synkroniseret. Du undgår fejl og dobbelttastninger, øger overblikket - og gør hverdagen lettere og langt mere effektiv.

Datamapping sikrer, at de ønskede informationer til enhver tid opdateres. Du vælger selv, om hvert enkelt felt skal synkroniseres en- eller tovejs.

Kontakt VisionPeople Consulting, hvis du ønsker at høre mere om Microsoft Dynamics CRM og integration til dit økonomisystem.

Kontakt os
Jan Finn Andersen - Customer Solution Manager Skrevet af: Jan Finn Andersen - Customer Solution Manager