Sådan kommer du sikkert i mål!

Adgangen til hosted Dynamics NAV - eller NAV i skyen - er utrolig nem og let at få etableret.


Selve implementering af den nye løsning i hele virksomheden er lidt mere krævende.

Som ny Dynamics NAV-bruger eller en virksomhed, som skal til at implementere en ny og omfattende virksomhedsløsning, kan det anbefales at få konsulentassistance til at svare på alle jeres spørgsmål og til at sikre en succesfuld implementering. Hos VisionPeople Consulting har vi mange års erfaring med succesfulde Dynamics NAV-projekter.

Nogle virksomheder har allerede erfaring fra andre Dynamics NAV-projekter og vælger bare at bestille løsningen og selv gå igang, mens andre vælger at indgå samarbejde med VisionPeople og køber professionel konsulentassistance til nedenstående (eller udvalgte) opgaver:

  • Opsætning af systemet, eksempelvis kontoplan, debitorbogføringsgrupper, varebogføringsgrupper, dimensioner etc.
  • Konvertering af stamdata (debitorer, varer, leverandører etc.) fra gammelt økonomisystem og/eller konvertering af poster fra tidligere NAV-systemer
  • Uddannelse af brugerne i den nye Dynamics NAV-løsning (og evt. tillægsløsninger)
  • Udvikling af ny virksomhedsspecifik funktionalitet
  • Integration til virksomhedens øvrige systemer, webshops etc.
  • Projektledelse (ved større implementerings- og udviklingsprojekter)
  • Supportaftale til hurtig hjælp til brugerne efter ibrugttagning (og uddannelse).

Kontakt VisionPeople Consulting for en nærmere dialog om ovenstående konsulentydelser og projekthåndtering, eller læs mere om vores projektmodel og metoder.

For at komme hurtigt igang med det nye system har vi klargjort nogle startpakker, således at der kan tilkøbes færdige layout/design af kundevendte dokumenter (eksempelvis faktura, kontoudtog, ordrebekræftelse, rykkerskrivelse etc.), jfr. nedenstående eksempler, der afhænger af, om du vil printe på blankt papir, eller har fortrykt brevpapir (der passer til de opstillede dokumenter):

Dokument­design Print på blankt papir (navn bund) Print på blankt papir (navn top) Print på fortrykt logopapir Pris

Dokumentpakke 1:

Salgsfaktura
Salgs kreditnota
Kontoudtog
Rykker

Salgsfaktura
Salgskreditnota
Kontoudtog
Rykker

Salgsfaktura
Salgskreditnota
Kontoudtog
Rykker

6.500,- kr.

Dokumentpakke 2: Salgstilbud
Salgsordre
Følgeseddel
Købsordre
Rentenota
Salgstilbud
Salgsordre
Følgeseddel
Købsordre
Rentenota
Salgstilbud
Salgsordre
Følgeseddel
Købsordre
Rentenota
8.995,- kr.
Individuelt layout       Efter aftale

Prisen er en engangsomkostning og købes i forbindelse med bestillingsproceduren. og gælder kun til nuværende Dynamics NAV-version.

Ved køb af begge dokumentpakker er den samlede pris Kr. 12.500,-

Kontakt VisionPeople Consulting for en nærmere dialog omkring specifikke ønsker til design af jeres kundevendte dokumenter og interne rapporteringsløsninger - eller hvis I ønsker konsulentassistance til implementering af den nye løsning.

Kontakt os