VisionPeople inviterer til gratis og inspirerende Dynamics NAV 2017-seminar

Med den nye Dynamics NAV 2017 er der endnu en gang tilført masser af ny funktionalitet og fleksibilitet til den intuitive og velkendte brugergrænseflade på Dynamics NAV:

                         

I nyeste version af Dynamics NAV 2017 er der primært fokuseret på; Finans, varer og projekter.

Funktionaliteten omkring OCR blevet forbedret, således at NAV er blevet bedre til at genkende og importere linjer fra scannede fakturaer og dokumenter.

Håndteringen af varer i Dynamics NAV 2017 er også blevet forbedret, bl.a. vedrørende funktionaliteten omkring varekategorier.

Ovennævnte er blot få af de mange nye spændende forbedringer/funktioner, som Dynamics NAV 2017 byder på, og VisionPeople inviterer til spændende GRATIS seminar med gennemgang af den nye løsning.

Arrangementet afholdes hos: VisionPeople Consulting A/S, Blokken 15, 3460 Birkerød

        Onsdag den 16. november 2016, kl. 14.00 - 16.30

Kom og se VisionPeople Consulting præsentere den nye løsning og hør om vores erfaringer med implementering heraf hos vores kunder.

I pausen vil der være mulighed for at se og drøfte Dynamics 365 og tillægsløsninger til Dynamics NAV, eksempelvis, webshop, fakturascanning, webbaseret tidsregistrering, BI-systemer eller andet, som måtte være relevant for dig.

Efter ovenstående indlæg byder VisionPeople Consulting på et lettere traktement.

Tilmeld dig her - og tag gerne en kollega med

 

Skulle du være forhindret i at deltage i ovennævnte, er du også velkommen til at kontakte os på telefon 7023 3200 og aftale et møde, hvor vi kan tilpasse agendaen til netop dine behov.

Du kan også holde øje med dette site: arrangementer og kurser - her annoncerer vi også fremtidige seminarer.

Vi ser frem til at høre nærmere fra dig